Update || Personal


Eerst en vooral, sorry! Het is veel te lang geleden dat hier een artikel verscheen en ik ben jullie dan ook wel wat uitleg verschuldigd. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, zit ik in mijn laatste jaar marketing. Het laatste semester bestond voornamelijk uit stage doen maar ook heel wat taken moesten afgeraken. Ik geef toe dat ik op een bepaald moment het bos door de bomen niet meer zag en uiteindelijk keuzes moest maken.

Ik heb geen makkelijke stage achter de rug, er werd heel veel van mij gevraagd en het was niet altijd makkelijk om aan de hoge eisen te voldoen. Naast mijn schooltaken, moest ik dan ook vaak nog voor mij stage thuis doorwerken. Als ik dan toch eens een vrij moment had, kon ik het niet meer opbrengen om achter mijn PC te blijven zitten. Ik moest weg, buiten, vrienden zien, lachen, eentje gaan drinken, ... . Daarom heb ik mijn blog even on hold gezet. 

Ik deed vorige vrijdag mijn laatste taak binnen en heb ondertussen het schooljaar officieel kunnen afsluiten. Mijn resultaten volgen nog, ik krijg ze de 28e juni en hou jullie zeker op de hoogte. De plannen nu? Werken. Ik ben tijdens mijn stage ook al wat beginnen solliciteren en heb ook al een job gevonden. 2 juli begin ik al! Spanneeeeeeend! Oké, ik heb geen vakantie maar in tijden zoals nu, waar het moeilijk is om aan een job te geraken, ben ik al blij dat ik zo snel werk heb gevonden. De job ligt trouwens volledig in mijn vakgebied, ik ga namelijk aan de slag in een marketingbureau in Gent (niet ver van de deur, dus ook ideaal!).

I'm happy! Het zal met mijn job ook wel eventjes zoeken zijn om een evenwicht te vinden tussen werk, sociaal leven en mijn blog maar ik doe mijn uiterste best. Jullie mogen vanaf nu dan ook weer de normale gang van zaken verwachten hier op The Belgian Beauty Review.

Nogmaals, liefst lezers, I'm sorry! Uit het diepste van mijn hart!
Ik maak het goed! Beloofd! (Een winactie binnenkort, misschien? :D)

In ieder geval, glad to be back! I've missed u, guys!

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.