Shopsessed || LookFantastic.com


LookFantastic.com is een website à la Beautybay. Ik denk zelfs dat ze tot dezelfde groep behoren. De website verzendt gratis wereldwijd en houdt regelmatig interessante promoties. Inschrijven op de nieuwsbrief is dus de boodschap.



Onlangs was er weer een leuke promotie: -15% + nog extra korting op Korres producten, dus het was tijd voor een bestelling. Allereerst kon ik niet anders dan enkele Real Techniques kwasten bestellen. Ik wil deze al zo lang uitproberen en het moest er dan ook eens van komen. Ik bestelde de Core Collection, de Expert Face Brush en de Blush Brush. Verder bestelde ik ook een Limited Edition Bare Minerals Ready palette in The Next Big Thing.


Tot slot profiteerde ik ook nog van een Korres-promotie en kocht ik twee Lip Butters in Jasmine en Pomegranate en een Mandarin Lip Butter Stick met SPF 15.


Nog een leuk detail is dat je bij een bestelling op LookFantastic.com steeds staaltjes krijgt of zoals je hieronder ziet zelfs full size producten. Hieronder zie je de extraatjes die ik bij mijn bestelling vond.


LookFantastic is zeker een site om in de gaten te houden. Snelle levering (4dagen), vaak promoties en geen verzendkosten + alles keurig ingepakt en enkele leuke extra's. 

Kende jij Look Fantastic al?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.