Flawless You Forever Blush: mijn herfst-/winterblush


Ik ben er zeker van dat jullie ook zo'n producten hebben die jullie enkel in bepaalde seizoenen gebruiken. Wel, ik heb zo'n blush. In de lente en zomer blijft hij mooi in mijn blushbakje liggen, maar in de herfst en winter gebruik ik hem heel de tijd. Het is een blush van Flawless You Forever.


Sorry voor de vlekken maar het is zo'n verpakking waar je alles op ziet, à la Nars. Flawless You Forever is een Amerikaans cosmetica merk. Naast make up verkopen ze ook skincare. Hun producten kan je, voor zover ik weet, enkel via hun site Flawlessyouforever.com verkrijgen. Toen ik deze blush bestelde, boden ze nog gratis wereldwijde verzending maar ik heb gezien dat dit nu niet meer het geval is. Ook krijg ik wanneer ik op de site ga de melding dat de site niet veilig zou zijn, krijgen jullie dit ook? Van deze problemen was vroeger geen sprake. Ik heb de blush zeer eenvoudig kunnen bestellen en kreeg hem binnen een redelijke termijn binnen. De blush was goed ingepakt en ik kreeg er gratis een stoffen draagtas van de site bij, een leuke attentie vond ik .

Ik betaalde voor de blush iets van een 20€, maar denk dat de prijzen wat opgeslagen zijn. De huidige prijs voor de blush is 35$, zo'n 26,5€. Daar komen dan wel nog verzendingskosten bij.

De blush waar ik het nu al de hele tijd over heb, is de Floral Blush in de kleur Autumn. Een zeer toepasselijke naam aangezien ik de blush weer bovenhaal in de herfst. De blush is ook opgebouwd uit zeer herfstachtige kleuren: bruine en beige tinten gemengd met een soort oudroze. Het is geen matte blush, hij is zelfs vrij shimmery.


Zoals jullie zien, ziet de blush er in de pan al fantastisch uit. Eens aangebracht blijft dit zo. De blush is goed gepigmenteerd, het is zeker niet een van die blushes waarin je kan swirlen met je brush en dan rustig aanbrengen. Dan zou hij veel te donker uitkomen. Ik ga er zo'n 2-3 keer licht overheen met mijn kwast om de juiste kleur te krijgen. Hij geeft je een bronzy flush die nog altijd vrij natuurlijk oogt, vind ik. 

Hier heb ik een foto van toen ik mijn make up aan het opdoen was. Ik heb er de Bobbi Brown concealer op, de blush en MAC MSF in Porcelain Pink.


Zie je het bestellen op de site niet zitten als jullie ook de melding krijgen dat de site onveilig is, dan zou ik via ebay eens proberen zoeken naar The Body Shop Cheek en Face Powder in Chestnut. Die droeg ik in deze FOTD en hij lijkt er wel wat op.

Wat vinden jullie van de blush? Is dit een kleur waar jullie zouden voor gaan?

xoxo

Sofie

6 reacties:

Eva M. zei [Beantwoorden]

Mooie blush ! Ik had nog niet gehoord van het merk.

Anoniem zei [Beantwoorden]

Mooie kleur!

Anoniem zei [Beantwoorden]

Ziet er goed uit ! De bloemvorm is wel erg mooi.

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Het bloem vormpje in de verpakking is ook echt prachtig.
Liefs, xxx

Bellachique zei [Beantwoorden]

Wat leuk dat die blush in een bloem gevormd is! Ik ben altijd zo'n sucker voor dat soort producten.

Cynthiiaa zei [Beantwoorden]

Wauw, toen ik naar het doosje keek had ik iets van oké, ging hij open, kwam er serieus bijna licht uit! WAUW. Wat een geweldige bloem, de kleuren zijn ook prachtig. Hij is echt mooi!

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.