Beautynews || Caudalie


Caudalie is een van mijn favoriete merken als het op skincare aankomt, dus nieuwtjes van Caudalie hoor ik altijd graag komen. Vandaag kan ik er jullie twee meegeven. Ik zal beginnen met het product dat al het langst verkrijgbaar is: de Premier Cru La Crème.



De Premier Cru kwam oorspronkelijk uit in 2009 maar dit jaar vindt Mathilde Thomas hem opnieuw uit. Ze omschrijft hem als volgt: "de eerste verzorging die in één flacon schoonheid en wetenschap samenbrengt, luxe en ethiek voor een nieuw jaar vol jeugdigheid en schoonheid". Ik zal eerst eventjes toelichten vanwaar de verwijzing naar ethiek komt. De Premier Cru komt in een prachtige verpakking met luchtledig pompje die volledig recycleerbaar is. Het doosje waarin de crème komt is eveneens gemaakt van 50% recycleerbaar karton. En last but not least, Caudalie doneert 1% van haar wereldwijde omzet aan ecologische organisaties.


Deze vernieuwde Premier Cru is een unieke combo van drie ingrediënten en sterpatenten, met Reservatrol Oleyl als allerlaatste patent. Reservatrol? hoor ik u al denken. Reservatrol is een uitzonderlijke jeugdigheidsmolecule die erkend wordt door de grootste onderzoekers. Het tweede ingrediënt is Viniferine, alweer zo'n fancy woord. Wel, Viniferine is een extract van wijnstokken dat het mogelijk maakt om vlekken te corrigeren. Tot slot zijn er ook nog de Polyfenolen uit druivenpitten, dé krachtigste antioxidanten uit de platenwereld. Naast deze drie miracle workers bevat de Premier Cru ook nog 10 andere uitzonderlijke ingrediënten, waaronder vochtinbrengers, voedende bestanddelen, verstevigende bestanddelen en een combinatie van hyaluronzuren.


Deze Premier Cru zou een fantastisch effect hebben op alle ouderdomstekenen en de huid van binnen uit transformeren. De crème kost 99€ (50ml) en de oogcrème kost 64€ (15ml). De mama is hem aan het testen dus de review volgt binnen een à twee maanden, kwestie van het product grondig genoeg getest te hebben.


Dat was dus iets voor de mama, nu een nieuwigheid waar ik superblij mee ben. Er is namelijk een toevoeging aan mijn favoriete lijn van Caudalie: de Vinosource-lijn. Hier kunnen jullie mijn review lezen van de Mattifying Fluid, nog steeds mijn nr.1-moisturizer. En nu brengt Caudalie ons de Vinodource Crème S.O.S. voor de ogen


Ook hier zorgt een trio van unieke ingrediënten voor het fantastische resultaat. Allereerst hebben we het biologisch druivenwater dat ervoor zorgt dat de hyperreactiviteit van de huid vermindert en dat water vastgehouden  en bewaard wordt voor een optimale hydratatie. Next up: opnieuw de polyfenolen uit de druivenpitten. Ze voorkomen vroegtijdige veroudering en behouden het hyaluronzuurgehalte dat natuurlijk in de huid aanwezig is. Het derde ingrediënt is Vinolevure, afkomstig uit de afscheiding van wijngist, wat water opneemt en vasthoudt om dehydratatie van de opperhuid te voorkomen en om de immuunafweer van de huid te verstevigen.


Ook hiervan mogen jullie zeker nog een review verwachten. Wat de prijs betreft, betaal je 18,5€ voor deze tube van 15ml). Leuk weetje is dat Caudalie ook een actie houdt waarbij je bij elk Vinosource-product een gratis tasje krijgt (zolang de voorraad strekt).


Probeerde jij al iets van Caudalie?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.