Review || Yves Rocher Hydra Vegetal Reinigingsgel


Vandaag geef ik jullie mijn mening over de Hydra Vegetal reinigingsgel van Yves Rocher. Dit is een reinigingsgel voor de normale tot gemengde huid. Intussen heb ik deze gel helemaal opgebruikt en heb ik een goed beeld kunnen vormen van de werking. 



Allereerst kan ik zeggen dat de gel een aangename, zachte, frisse geur heeft. Echt lekker, maar niet té aanwezig. De textuur vind ik ook erg aangenaam. Ik hou wel van gelreinigers omdat ik de indruk heb dat ze frisser aanvoelen. Wat de werking betreft, reinigen doet deze gel zoals het moet. Als ik weinig oogmake-up opheb, durf ik hem zelfs te gebruiken om ook mijn oogmake-up te verwijderen. Hij prikt of irriteert mijn ogen niet, maar ik zou mijn ogen nu niet gaan opendoen terwijl de wasgel er nog in zit. Ik wil hier trouwens ook niet mee zeggen dat iedereen zijn oogmake-up met deze gel moet gaan verwijderen, voor mij werkt dit. Het kan zijn dat jouw ogen dit niet zouden verdragen. Wat me wel opvalt is dat de gel niet echt omvormt tot schuim. Nu, dat is geen must voor mij zolang mijn huid goed gereinigd wordt maar het viel me gewoon op. 

Yves Rocher market deze reinigingsgel als een gel voor de normale tot gemengde huid. Ik zou hem echter eerder aanraden voor de gemengde tot vette huid. Ik merkte namelijk dat mijn huid iets droger aanvoelde na het wassen, dan met sommige andere reinigers. Ik gebruik deze gel het liefst in combinatie met mijn Clarisonic omdat mijn huid dan niet droger aanvoelt (hoe dit komt weet ik niet, Clarisonic = magic :p). 

Algemeen kan ik zeggen dat deze gel, zeker voor zijn prijs, een goede reiniger is. Als je een vette huid hebt, is dit echt een aanrader maar ook gemengde huidjes kunnen deze gel zeker verdragen (vooral met de warme maanden die er, fingers crossed, aankomen). Momenteel kan je deze gel trouwens kopen voor 3,95€ i.p.v. 6,90€. Echt geen geld!

Probeerde jij al iets uit van de Hydra Vegetal-lijn?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.