Shopsessed || Catrice Candy Shock


Het is hier al even stil geweest wat shoplogs betreft. Bij mij komt dat in vlagen die shopobsessie. In sommige periodes koop ik zo goed als niets en dan ineens gaan alle remmen los en moeten al mijn zuurverdiende centjes ervandoor maar goed, ik ben altijd blij met mijn aankoopjes. En de shoplovers onder ons verstaan mij als ik zeg dat shoppen toch wel wat therapeutisch werkt. Genoeg gerateld maar dit is dus de eerste shoplog van vele voor de komende periode. Ik toon jullie in deze post mijn aankoopjes van de nieuwe Catrice Candy Shock collectie.


Allereerst de ster van de collectie mag ik toch wel zeggen, de highlighter in Vanilla Love. Hij sprong meteen in het oog omdat hij mij verdacht veel deed denken aan een duurdere highlighter uit mijn collectie (welke dat komen jullie nog in een latere post te weten). 




Bovenaan iets meer geblend, onderaan wat zwaarder geswatched
Pronkstuk nummer twee uit de collectie: de blush in Colour Shock . Een mooie mix van roze, peachy oranje en wit, wat samen een heel mooi effect geeft.



Links zwaarder geswatched, rechts uitgeblend
Tot slot nam ik ook nog een oogschaduw mee in "I Scream: Ice Cream!". Toen ik de vier kleurtjes uit deze collectie swatchte, vond ik deze het mooist. Tot mijn grote verbazing want roze is qua oogschaduw niet echt mijn kleur maar geswatched krijg je eerder een taupekleurtje (waarschijnlijk door de zilvergrijze lijnen) met roze ondertonen.




Heb jij iets van de Candy Shock collectie gekocht?
Of staat er iets op je wishlist?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.