Review || Pupa 50's Dream


Onlangs stelde ik jullie de Pupa 50's Dream collectie voor. Vandaag geef ik mijn mening over twee producten uit de collectie. Ik kan alvast één ding verklappen, Pupa is me steeds meer voor zich aan het winnen.



Ik ga beginnen met de oogschaduw die ik testte: de Silk Self-baked Eyeshadow in Apricot. Zoals de naam het al verklapt is dit een mooie peachy kleur. Je kan de oogschaduwen zowel nat als droog aanbrengen. Nat gaan ze er iets meer metallic uitzien en geven ze wat meer pigment af. 



De oogschaduw is goed gepigmenteerd en heeft een mooie glans. Ik hou wel van de finish maar liefhebbers van matte oogschaduw zullen er misschien niet weg van zijn. Zeer positief aan de oogschaduw vind ik dat ze zeer langhoudend zijn, in die zin dat de kleur zo goed als niet vervaagt. Ook had ik geen last van creasing. Ik moet er trouwens bij vertellen dat ik geen oogschaduwbasis gebruikt had dus twee grote pluspunten voor deze oogschaduw. Je betaalt voor een Silk Self-baked Eyeshadow 15,5€ wat niet goedkoop is voor een mono maar persoonlijk vind ik dit zeker niet te veel, gezien de goede prestaties. De volgende keer ga ik zeker eens kijken naar andere kleurtjes.

Links, droog geswatched
Het tweede product is de Ultra Shine Eyeliner in Brown Violet. Deze eyeliner draagt deze naam zeker niet voor niets want naast een superpigmentatie, geeft deze eyeliner ook een mooie glans af én bevat hij een subtiele gouden schittering. B.E.A.U.T.I.F.U.L.!!!


Net als de oogschaduw blijft deze eyeliner echt supergoed zitten. Je krijgt hem er enkel af met make-upremover of warm water en wat schrobben. Wat me ook opviel is dat deze eyeliner makkelijk in gebruik is. Ik ben namelijk een ramp als het op winged eyeliner aankomt maar met deze eyeliner was dit geen enkel probleem. Ik vermoed dat dit dankzij het ultrafijne stiftje is en door het feit dat de eyeliner zo goed gepigmenteerd is (geen heen-en-weer-gedoe). Jullie horen het al ook van deze eyeliner ben ik helemaal weg. De eyeliner kost 14,25€ en is elke cent waard. De collectie bevat ook een groene variant en als ik deze op de kop kan tikken, schaf ik hem meteen aan.

Rechts, één veegje
Ik ben echt onder de indruk van de Pupa-producten. Eerst de Pupa Vamp mascara waar ik helemaal verliefd op werd en nu deze producten. I love it!

Heb jij al iets van Pupa getest?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.