Review || Catrice Camouflage Cream


Een goede concealer is essentieel voor mij. Ik kamp met donkere kringen en heb regelmatig last van onzuiverheden die ik liever op een onzichtbare manier verberg. Ja, als het aan mij ligt dan kan ik mijn concealer zowel onder de ogen als op puistjes gebruiken. Zeker tijdens de week als het allemaal wat sneller moet gaan. En als ik dan nog een eis mag toevoegen, wil ik dat die concealer ook budgetvriendelijk is aangezien ik hem elke dag zal gebruiken. Welcome, Catrice Camouflage Cream!


Ik moet eerlijk toegeven, ik had er niet zo veel van verwacht. Hiervoor had ik het door velen geliefde concealer palette van Catrice al geprobeerd en daar was ik geen fan van. Bovendien heb ik al zo veel, vaak duurdere, concealers gebruikt en slechts enkelen konden me echt bekoren. Maar Catrice heeft het hier echt goed gedaan! 


De Catrice Camouflage Cream heeft een heerlijke textuur, niet te dun en niet te dik. Hij is dik genoeg om puistjes en onzuiverheden te bedekken maar anderzijds ook crèmig genoeg om onder de ogen te gebruiken. De pigmentatie is ook super, ruim voldoende om roodheden, donkere kringen en puistjes te verbergen. Tot slot zit ook de houdbaarheid goed: een beetje poeder erover en de concealer blijft de hele dag goed zitten. Een minpuntje is de kleurenvariatie. Ik geloof dat er maar drie verschillende tinten zijn waardoor heel wat vrouwen geen geschikte tint zullen vinden. Ik gebruik 020 Light Beige.


Een zeer goede concealer, een budgetversie van de Bobbi Brown Creamy Concealer zou ik zeggen. Alhoewel ik deze van Catrice misschien zelfs nog iets beter vind omdat ik hem ook makkelijk voor onzuiverheden kan gebruiken. Als ik een suggestie aan Catrice mag geven, zou dat zijn het kleurengamma uit te breiden en er zeker ook een zalm- en/of perzikkleurige tint in te stoppen zodat we eindelijk ook een goede budgetcorrector hebben.

Heb jij de Catrice Camouflage Cream al geprobeerd?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.