Shopsessed || Rouge Bunny Rouge Oogschaduwen



Als ik stress heb of het gaat me allemaal wat tegen, dan durf ik mezelf al eens trakteren op wat goodies. Dit keer waren het de extreem dure maar tevens zeer geliefde oogschaduwen van Rouge Bunny Rouge. De naam, ik vind het zo mooi klinken. Waarom geen idee maar I like! Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik van de verpakking wat meer had verwacht gezien de prijs. Een iets luxueuzer doosje à la Chanel ofzo maar goed 't is het product zelf dat echt telt.



Ik besloot om drie oogschaduwen te kopen. Ik ging voor de bekendste kleur Delicate Hummingbird, een prachtige taupe-kleur met paarse ondertonen. Nummer twee is Abyssinian Catbird, tevens een van de meer populaire kleuren. Het is een goud-groene oogschaduw, heel mooi en ze oogt zeer uniek. Last but not least, eentje zonder shimmer: Olive Violetear. Een olijfgroene kleur die ik wil combineren met Abyssinian Catbird.



Ik ga jullie nog geen swatches tonen, die hou ik voor de review. Deze komt er binnenkort aan. De oogschaduwen voelen in ieder geval goed aan, nu ook nog goede prestaties. Want ja, voor 24€ per oogschaduw mag dat wel. Worth the money or not? Dat hoor je binnenkort! Je kan deze beauties en andere Rouge Bunny Rouge-goodies bestellen op Beautybay.com (Geen verzendkosten, geen extra invoerrechten of douanekosten en een goede service).

Ken jij Rouge Bunny Rouge al?

xoxo

Sofie



Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.