EOTD: Sephora Custom Magnetic Palette


Hi beauties!

Ik wilde jullie mijn ooglook van vandaag (Eye Of The Day) laten zien. Het is een simpele look met voornamelijk roze en een tikkeltje bruin om mijn crease wat meer te definiëren. Bestaat dat wel in het Nederlands? Hmm.. door al die Engelse Youtube-videos :s Wat ik dus bedoel is 'define the crease'.. de oogplooi wat meer scherpte geven? Lol, dat klinkt echt niet goed =D Als jullie een betere manier weten om dit in het Nederlands te zeggen, please let me know!!!!

De titel verklapte het al, ik creëerde deze ooglook met behulp van het Sephora Custom Magnetic Palette. Dit palette zagen jullie al passeren in mijn Sephora haul van vorige maand (Shopsessed: Sephora). Dit is de  look die ik vandaag deed.



Op de foto lijkt de kleur iets meer peachy en iets minder roze.. maar het idee is er. Hieronder zie je welke kleuren ik gebruikte en waarvoor.


Als liner gebruikte ik de liquid liner van ELF in coffee en op mijn waterlijn zeer lichtjes de Urban Decay 24/7 liner in Whiskey (zat bij het Naked Palette). De mascara die ik op heb is de Maybelline Cat Eyes mascara waarvan je de review hier kan terugvinden.

Ik ben dit palette van Sephora volop aan het uittesten en zal hier een review over schrijven als ik het voldoende heb geprobeerd.

Ohja.. misschien nog even vermelden. De borstels die ik gebruikte zijn de Sigma E55, een gewone oogschaduw borstel (midden), de ELF blending eye brush (rechts) en een ecotools blending brush uit een setje (links).



 Vinden jullie EOTD-posts leuk of verkiezen jullie reviews, hauls en dergelijke??

Kisses!

Sofie



Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.