For the love of lipstick en blush


Hey beauties

Ik denk dat het onderwerp van vandaag wel iets is dat de meesten zullen herkennen. Je bent echt gek op beauty en alles wat ermee te maken hebt, maar toch zijn er bepaalde producten die je liever koopt dan andere. Producten die je van elk merk wilt, naar welke je het eerste kijkt als er nieuwe collecties uitkomen..die producten waarvan je het niet erg vindt om er wat meer aan uit te geven. Denk even aan je make up collectie, wat heb je het meest? Oogschaduw? Blush? Lipstick? Concealer? Mascara? Of misschien foundation? Het kan natuurlijk ook dat je niet perse het meeste van deze producten hebt maar dat je ze gewoon leuker vindt. 

Nou..voor mij zijn de meest verleidelijke producten lipstick en blush. Ik vind ze echt fantastisch om te kopen en wil er ook zo veel mogelijk. Nu ik dit artikel schrijf, realiseer ik me dat het best eigenaardig is dat net lipstick en blush mijn favoriete producten zijn. Vroeger waren dit juist de producten die ik het minst/nooit droeg. Lipstick droeg ik heel af en toe, maar blush..echt nooit! Ik denk dat ik pas een jaar geleden de eerste keer blush heb op gedaan. Raar..maar ik dacht toen dat blush iets was voor oude dames. Denk aan superroze kaken, getekende wenkbrauwen. Voor mij betekende het echt clownachtige make up en ik dacht dat ik er zo...                                                                                                                

 ...uit zou zien. Dat is echter helemaal niet het geval. Ik vind dat blush je net die gezondere uitstraling geeft, net dat ietsje meer kleur. Lipstick vind ik ook echt leuk om te kopen. Ik wil gewoon graag alle kleuren hebben en jah, er zo veel mogelijk uitproberen. Ook lipstick kan een look maken of kraken, vind ik. Je kan een felle look wat lichter en draaglijker maken door gebruik te maken van nude lipsticks of het omgekeerde: je kan natuurlijk ook een zachtere look iets meer pit geven door een felle lipstick. Het leuke aan lipstick is dat ze (over het algemeen) meer kleur afgeven dan gloss. Zo kan je je look nog meer beïnvloeden. Toch vind ik het nog altijd het leukst om een leuke lipstick dat extraatje te geven door er een mooie gloss over te doen. 

Om jullie even een idee te geven van hoe graag ik deze producten koop, heb ik wat foto's gemaakt van mijn blush en lipstick collectie..



Ik hou mijn lipsticks in drie verschillende bakjes. In het linkse bakje zitten de neutralere kleuren, in het rechtse bakje zitten de fellere lipsticks en in het middenste bakje zitten de kleuren die tussenin zitten.


Hier zie je mijn poederblushes. De Sugarbomb en daaronder de Coralista had ik via ebay gekocht omdat in die tijd nog niet wist dat Benefit in de Inno verkocht werd. Ik gebruik ze eigenlijk nooit omdat ik sterk twijfel aan de echtheid en ik wil geen slechte dingen op mijn gezicht smeren. Let dus wel altijd goed op wanneer je op ebay koopt. Ikzelf koop er regelmatig spulletjes, maar let sinds ik deze blushes binnen kreeg veel beter op.


Tenslotte zijn dit mijn cream blushes, van deze heb ik er nog niet zo veel..shoppen dus :p

Welke producten kopen jullie het liefst? Of hebben jullie niet echt een specifieke productsoort die jullie liever kopen dan de andere??


Kusjes

Sofie

1 reacties:

Anoniem zei [Beantwoorden]

Dat is toch al een mooie verzameling hoor ! Ik koop zelf altijd maar oogschaduw bij :)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.