Shopsessed: Illamasqua


Hi beauties!

Enkele weken geleden plaatste ik op FB en Twitter een bericht over een promotie op asos.com Ze gaven 30% korting op alle Illamasqua-producten. Daarbij kwam nog eens een algemene korting van -10%. Aangezien ik al zo veel goede dingen over de blushes had gehoord, moest ik er wel een paar kopen. Ik heb twee powder en twee cream blushes gekocht. Ik heb wat gegoogled naar swatches en op basis daarvan voor de kleuren gekozen.



Dit zijn de powder blushes die ik kocht.



Zoals jullie zien koos ik voor de kleuren Lover en Hussy. Lover heeft meer een oranje-koraalachtige ondertoon, terwijl Hussy een soort van watermeloen-roze kleur is.


Hussy is bovenaan geswatched, Lover onderaan. De blushes zijn zeer goed gepigmenteerd en voelen heel zacht aan. Ik heb ook goed gekozen qua kleuren. Ik hoopte alleen dat Lover iets minder oranje en iets meer koraalkleurig zou zijn.

Over naar de cream blushes..



Hier heb ik gekozen voor Rude en Dixie. Rude is één van de bekendste Illamasqua blushes en tegelijkertijd ook een van de meer draagbare kleuren. Rude en Dixie liggen in dezelfde lijn qua kleur als de poederblushes die ik koos. Dat is handig als ik de cream blush wil setten met een poederblush. Deze cream blushes hebben een zeer zachte textuur, zijn supercrèmig en makkelijk te blenden. 


Op de swatches is het duidelijk dat de cream en powderblushes zeer complementair zullen zijn. Dixie is bovenaan geswatched, Rude onderaan.

De korting op de Illamasqua-producten is nog steeds aan de gang, bovendien kan je nu 20% extra korting krijgen met de couponcode EXTRA20. Nog een pluspunt: Asos verzendt gratis wereldwijd en je hoeft je geen zorgen te maken over taxen want het is een Engels bedrijf en binnen Europa worden geen taxen aangerekend. Interested? Klik dan hier !

Laat me weten of jullie iets gekocht hebben!

Dikke kus

Sofie


Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.