MAC September 2011


Hey beauties!

Het einde van de maand augustus nadert en september komt steeds dichterbij. Dat betekent dat het tijd is voor twee dingen: sommigen van jullie moet bijna terug naar school (ik pas in oktober, maar ik voel met jullie mee!) én  we moeten dringend bekijken wat MAC in september allemaal voor ons in petto heeft.

In september zal MAC twee collecties uitbrengen. De eerste komt al uit op drie september en heet MAC me over. Dit is een gigantische collectie bestaande uit 8 lipsticks (18€), 7 lipglasses (17€), 2 lippotloden (14€), 2 eyeshadow quads (38€), 6 oogschaduwen (16€), 2 oogpotloden (15,5€), 5 shadesticks (17,5€), 4 fluidlines (17,5€), 4 nagellakjes (12€), 2 blushes (20€), 2 cream colour bases (18,5€) en 4 kwasten (tussen 18 en 37€). Tussen deze producten zitten enkele producten die deel uitmaken van de permanente collectie, maar de meeste dingen zijn limited edition. Hier zijn enkele overview-foto's.




Wil je nog meer van deze collectie zien? Klik dan hier voor close-up foto's en swatches (de swatches staan onderaan de pagina). De dingen die op mijn verlanglijstje staan uit deze collectie zijn: 

Lipstick in Peachstock



Lipstick in Oh, oh, oh (deze vind ik echt FANTASTISCH, hij lijkt bruinachtig maar is prachtig roze!)











Lipglass in Social Light

Social Light: voorlaatste plaats











Cream color base in Seaside













Blush in Stunner












Small tapered blending brush











De tweede collectie die MAC in september uitbrengt heet Prime Focus. Op 19 september ligt ze in de winkels. Zoals de naam het zegt, draait deze collectie om prime-producten. De collectie bevat Prep + Prime Transparent Finishing Powder, een loose versie (maakt al deel uit van de permanente collectie) en een pressed versie en vier Prep + Prime Fortified Skin Enhancers met SPF 35. Alle producten die in deze collectie uitkomen, zullen deel uitmaken van de permanente collectie. Je moet dus voor een keer niet kamperen (bij wijze van spreken natuurlijk) voor de MAC-winkel . Deze collectie is niet meteen iets voor mij. Bovendien wacht ik liever reviews van anderen af om dan te kijken of ik echt één van de producten wil. Ik kan toch mijn tijd nemen aangezien ze permanent worden. Hier is een overview van de collectie, voor close-up foto's kan je hier terecht.


Laat me weten of jullie zo'n artikels leuk vinden. Dan geef ik jullie elke maand een overzicht van de MAC-collecties die zullen uitkomen en laat ik zien welke producten mij het meest aanspreken.

Welke producten uit deze collecties staan trouwens op jullie verlanglijstje?

Dikke kus beauties!

Sofie

Foto's thanks to: Temptalia.com
Data thanks to: Beautyscene.nl

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.