Bobbi Brown Neon And Nudes - Lente 2012



Net als vele andere merken, komt ook Bobbi Brown op de proppen met een nieuwe lentecollectie. Deze kreeg de naam Neon and Nudes. De collectie bevat zowel felle als meer nude items.. Het gaat erom dat je ofwel de ogen opvallend maakt, ofwel de lippen..


Ultra Nude Eye Palette €55 (LE)


Ink Liner €24 (LE)


Lip Glosses in  Citrus, Cosmic Pink & Ultra Violet €23 (blijven in het assortiment)


Lip Colors in Atomic Orange, Neon Pink & Uber Beige €24 (LE)


Eyeshadow in Ultra Violet & Bluebell €24 (blijven in het assortiment)


Blush in Nude Peach & Nude Pink €27 (blijven in het assortiment)


Toilettas €30


Deze collectie laat ik aan mij voorbijgaan. Fel is niet zo mijn ding en nude heb ik al genoeg. 

Wat denken jullie? Is deze collectie wel iets voor jou??

xoxo

Sofie

7 reacties:

Bellachique zei [Beantwoorden]

Ik vind het wel een mooie colectie, het concept is ook leuk. Vooral de lip producten vind ik mooi!

Eva M. zei [Beantwoorden]

Het is een leuk concept maar behalve de lipproducten vind ik het niet zo neon-ish. De blushes staan wel op de wishlist ;-)

Beauty Treasures zei [Beantwoorden]

Ik vind het wel leuk de combinatie van neutrale ogen met een felle lipkleur

Cynthiiaa zei [Beantwoorden]

Ik vind het een amazing combinatie, nude en neon. Ik ben toevallig van beide een fan! :D Nu alleen nog een incredible pigmentatie, helemaal top.

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Prachtige collectie.
Liefs, xxx

Laura. zei [Beantwoorden]

Dat paletje is echt mooi! x

Littlefashiolista zei [Beantwoorden]

wauw er zitten echt prachtige producten tussen!

Doe je mee met mijn winactie?
xxxx

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.