Givenchy Instant Bucolique - Lente 2012



Een van de laatste collecties die ik jullie wil laten zien is de lentecollectie van Givenchy, genaamd Instant Bucolique. Opnieuw een kleurrijke collectie.. ik zal jullie maar meteen laten zien welke producten in deze collectie zitten. De collectie is trouwens exclusief verkrijgbaar bij ICI Paris XL.

Prisme Blush Bucolique in Bucolic Rose N°1 en Bucolic Poppy N°2  € 43,00



Prisme Visage Bucolique in Bucolic Blossoms N°1 € 52,00


Prisme Yeux Quatuor in Bucolic Blossoms N° 79 € 50


Vernis Please! Bucolic Poppy N° 177  € 17


Rouge Interdit Bucolic Poppy N° 54 € 29


Gloss Interdit Bucolic Poppy N° 32 € 27


Vooral de Prisme Visage en de Prisme Blushes spreken me aan. Ik ga ze zeker eens beter gaan bekijken in de parfumerie en misschien laat ik me wel verleiden.

Wat denken jullie van deze collectie??

xoxo

Sofie

8 reacties:

Vera zei [Beantwoorden]

Die blush vind ik prachtig!

Charlotte zei [Beantwoorden]

prachtige dingen!x

Cynthiiaa zei [Beantwoorden]

De blushes zijn mooi, maar de oogschaduws! Wauw, die kleuren bij elkaar, zo goed gecombineerd. :)

Marijke zei [Beantwoorden]

die blush... *kwijl*

Peggy Timmermans Visagie zei [Beantwoorden]

Ik ben ook fan! Vooral van de blushes!

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Wauw
<3
Liefs, xx

Sofie zei [Beantwoorden]

De blushes zijn echt te geweldig! Ik weerstond aan de horizon blush van chanel, maar deze 'bijt echt in mijn been'... Pretty!

Gerrianne zei [Beantwoorden]

Dit is echt een prachtige collectie!
In één oog opslag, lijkt het een top kwaliteit!

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.