Confessions Of A Testaholic || Lush I Love Juicy Shampoo



Toen ik onlangs bij Lush wat aankoopjes deed, kreeg ik een staaltje van de I love Juicy Shampoo mee. Ik was best wel benieuwd wat deze shampoo nu voor mijn haar zou doen. Hij is speciaal ontwikkeld voor mensen wiens haar snel vettig wordt. Ik weet niet of mijn haar extreem snel vettig wordt maar laten we zeggen dat ik maximum om de drie dagen mijn haar moet wassen. Ik doe het meestal echter om de twee dagen.


De verpakking is standaard-Lush. Alle vloeibare producten van Lush zitten in deze soort flesjes. Simpele verpakkingen waarmee je makkelijk kan doseren. Niets meer en niets minder maar dat hoeft voor mij ook niet.

De geur is op zijn minst gezegd speciaal. Ik kan de geur totaal niet plaatsen, een mengeling tussen kruidig en fruitig misschien? Het is geen lekkere geur, vind ik, maar slecht zou ik het ook niet noemen. Het stoort me zeker niet om mijn haar er mee te wassen maar het is totaal geen geur waarbij ik zo'n Hmmm-gevoel heb.



Hierboven zie je het staaltje dat ik meekreeg. Het zijn niet echt grote potjes, maar de hoeveelheid was genoeg voor twee gebruiken. In principe heb je dus ook niet veel nodig. De shampoo schuimt ook goed. Ik had wel een conditioner nodig na deze shampoo maar dat is het geval bij bijna alle shampoos. Net zoals bij de meeste shampoos voelde mijn haar nogal stroef aan na het wassen.

Werd mijn haar nu minder snel vet? Ik weet het niet goed, in alle geval was het verschil niet groot genoeg om het te merken maar misschien moet je de shampoo wat langer gebruiken. Wel deed de shampoo mijn haar mooi glanzen en had hij een positief effect op mijn kroezelkes.

De vraag is nu natuurlijk: zou ik hem full-size kopen? Ik denk van niet. Ik heb liever een shampoo waarvan ik echt vind dat hij lekker ruikt, zeker als ik er dan wat meer voor betaal.

Probeerden jullie de I love juicy shampoo van Lush al uit?

xoxo

Sofie

Te koop bij Lush: 8,45€ (100g) - 15,45€ (250g) - 20,45€ (500g)

9 reacties:

beauties zei [Beantwoorden]

nog niet geprobeerd :) nu ben ik wel benieuwd naar de geur

Eva M. zei [Beantwoorden]

Deze zegt mij niet zoveel eigenlijk.

Redhotjillypeppers zei [Beantwoorden]

Van Lush heb ik nog geen haarproducten geprobeerd. Ik heb ook wel liever een shampoo die goed ruikt :)

Annelies zei [Beantwoorden]

Heb ik ook nog niet geprobeerd, moest ie echt werken tegen vet haar zou ik hem zeker kopen! :p Na twee keer je haar er mee te wassen is het effect miscchien nog niet optimaal inderdaad, maar als de geur je al niet aanstaat is het wel duur om de full size te kopen om te testen..

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Deze heb ik ook geprobeerd.
Liefs, xxx

Amy zei [Beantwoorden]

Ik heb hem zelf ook gehad en bij mij werkte hij best goed. Mijn haar is niet extreem vet maar van vele shampoos wordt het wel vet, en dat had ik bij deze niet. In combinatie met Veganese conditioners is het echt een wonderbaarlijk product! (al verkies ik Big wel boven álle Lush shampoos)

Kiss and Make-up zei [Beantwoorden]

Ik heb 'm nog niet geprobeerd, maar misschien neem ik 'm morgen wel mee tijdens m'n bezoekje aan Lush :-)

Marijke zei [Beantwoorden]

Ik heb deze ook al getest en was er ook niet echt enthousiast over. Fijn, maar niet superfijn..

Candy and Treats zei [Beantwoorden]

Ik heb deze ook nog niet geprobeerd maar moet mijn haar best veel wassen dus wie weet, als ik ergens lees dat hij werkt...

<3

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.