Nieuwigheden bij ICI PARIS XL (Part 2)


Time for part 2! Nog een aantal nieuwtjes die zeker de moeite waard zijn. Ik ben in alle geval nieuwsgierig naar een heel aantal van deze producten.

Vandaag beginnen we met Erborian, een Frans-Koreaans merk. Dit merk is al erg gekend en geliefd voor haar BB cream met Aziatische kwaliteiten maar de kleur is aangepast aan de Europese vrouw. Nu lanceren ze een tweede versie van hun BB crème, een Light-versie. Ideaal voor vrouwen die graag een lichtere dekking hebben.

Een tweede nieuwigheid bij Erborian is de BB Eye Touche Parfaite, een 3-in-1 verzorging voor een stralende blik. 1. Glad resultaat 2. Antiwallen en -kringen 3. Babyhuideffect.


Filorga is een merk dat ik pas sinds kort heb leren kennen. Het is vooral gericht op de rijpere vrouw en bestaat voornamelijk uit anti-agingproducten. Hieronder kan je een deel van het productgamma zien.






Ook Filorga komt met enkele nieuwigheden: de Time Filler, de Hydra Filler en het Lip Structure Double Serum. Time Filler is een complete crème voor rimpelcorrectie, Hydra Filler is een verjongend hydratatieproduct en Lip Structure Double Serum vult de groeven op en maakt de lippen voller.


Tweezerman, wie kent dit merk nu niet, veruit hét bekendste tweezermerk. Ze hebben zowel standaardtweezers als reisformaten, als versies met superleuke designs. Mijn favoriet zie je op onderstaande foto: de Tweezerman Harajuku Lovers serie.



Hier zien jullie Maaike die onder handen genomen wordt door de Tweezerman-lady. 



Tweezerman biedt echter veel meer dan Tweezers alleen. Ze hebben ook superhandige spiegeltjes met lampje, voetvijlen, ... . Hieronder zie je een superhandig Tweezermanproduct voor ultrazachte voetjes.



Next up: Escada. Escada stelde ons haar nieuwe Eau De Parfum en Eau De Toilette voor in Delicate Notes. Smells good!


Rochas, niet 'Roghas' maar 'Rosja'. Ja, de naam van dit merk haalde de Spanjaard in mij naarboven waardoor ik het als 'Roghas' uitsprak..het is dus een Franse naam. Ook Rochas stelde ons haar nieuwe geurtje voor: Les Cascades De Rochas.



Pure luxe.. toen ik de producten van Kenzoki zag, wou ik ze allemaal! Ze zijn zo luxueus en ideaal voor een heerlijk Spa-moment @ home. 


Kenzoki verwent ons met Sensual Bare Body Creme en Milky-Rice Body Scrub. Beide hebben een heerlijk zachte geur en voelen zalig aan op de huid.



Verder stelden ze ons bij Kenzoki ook voor aan hun Milk Powder, een poeder voor hun bad waardoor je water er melkachtig uitziet (zie kom op foto hieronder). Perfect voor een instant Cleopatra-gevoel! Het poeder bevat linnenextract, wat een verzachtende en vochtinbrengende werking heeft. 


Givenchy, een echt klassemerk, was ook aanwezig op het event. Eerst en vooral mochten we deze Smile 'n Repair skincare-lijn ontdekken. De lijn bevat een serum, crème en oogcrème. Elk van de producten is uitgerust met het MotionCorrect-complex. Dat complex zorgt ervoor dat de stoffen in de producten in werking treden bij elke beweging. 'Beauty needs expression' is het motto achter Smile 'n repair.


Maar Givenchy heeft naast skincare ook very pretty make-up. Hieronder zien jullie de producten van de Acoustic Colours collectie.












In de zaal die je hieronder ziet, konden we terecht voor hapjes en drankjes maar ook om de nieuwe producten van Only You te ontdekken. Only You voegt 15 nieuwe kleuren toe aan haar vast nagellakassortiment, waardoor er nu 37 kleuren en 5 seizoenskleuren verkrijgbaar zijn. Daarnaast heeft het merk sinds kort ook handwashes en handlotions, zeker waard om eens te bekijken.




Zo, part 2 zit er ook op. Ik zei het al: het was echt een super evenement en de producten waren om te prachtiger. Thx once again IPXL en Oona!

Welke van deze producten spreekt jou het meest aan?

xoxo

Sofie


6 reacties:

beauties zei [Beantwoorden]

so much eye candy!

Sophie (mademoisellesophistique.wordpress.com) zei [Beantwoorden]

die harajuku versie van de tweezerman ziet er superschattig uit

Dainty Little Moonbeams zei [Beantwoorden]

Ik denk dat ik dringend nog eens langs moet gaan bij Ici Paris :D!

PS: Mijn zus en ik zijn een paar dagen geleden een blog begonnen. Het zou ons oneindig blij maken als je een kijkje zou willen nemen, want het is nogal lastig om volgers van de juiste doelgroep te bereiken. Heel erg bedankt en sorry voor de *commercial* :)
http://www.daintylittlemoonbeams.tk

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Leuke foto's allemaal. Ziet eruit als een geslaagd evenement.
Liefs, xxx

Kiss and Make-up zei [Beantwoorden]

Leuke foto's, en zoveel leuks OP de foto's! Mijn aandacht gaat wel het meest naar Especially Escada, ik ben fan van het merk.

Marijke zei [Beantwoorden]

Zoveel leuke, nieuwe producten!

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.