Deauty || December 2012


Yes ladies and gents! Ik heb zonet de Deauty box van deze maand ontvangen en alweer ben ik superblij met mijn abonnement. Ik vind het zo leuk om nieuwe merken en nieuwe producten te leren kennen! Bovendien is het ontvangen van de box als een maandelijks cadeautje aan mezelf, zomaar.



Laten we eens een kijkje nemen in de box van deze maand, hij is alweer goed gevuld!


Bee Nature douchemelk  (40ml) - Full size: 9,90€ (200ml)

Bee Nature is een nieuw, natuurlijk cosmeticamerk van Belgische oorsprong. De producten zijn gemaakt op basis van honing en worden verpakt in hygiënische en ecologische knijpzakjes en pompflesjes. De douchemelk uit de Deauty box bevat naast honing ook nog verbena en citroenextract. Ze ruikt heerlijk fris. Voor de verkooppunten van Bee Nature kan je terecht op hun site.


Etat Pur Actif Pur Citric Acid AHA A60 (15ml, full size) - Full size: 12,90€

Ik vertelde jullie al eens wat meer over het merk Etat Pur. Deauty werkt nu ook met hen samen. Ik ontving de Pure Actieve Stof Citroenzuur. Citroenzuur pakt de vale teint aan door dode huidcellen te verwijderen en een nieuwe celaanmaak te stimuleren om zo de huid weer glans te bezorgen. In deze tijd van het jaar kan iedereen wel zo'n oppeppertje gebruiken, thanks Deauty!



Klorane Dry Shampoo with oat milk (50ml) - Full size: 10,80€ (150ml)

Klorane, ik had er nog nooit van gehoord. In deze Deauty box al het tweede nieuwe merk (Bee Nature kende ik ook nog niet) waar ik mee kennismaak. Zo leuk! Ik ontving een kleine droogshampoo van het merk. Hij bevat geen parabenen, sulfaten of kleurstoffen. Can't wait to try!


Kérastase Elixir Ultime for damaged hair (50ml) - Full size: 35,80€ (125ml)

Deze haaroliën van Kerastase worden alom geprezen. De Elixir Ultime voor beschadigd haar bevat het oléo-complex en Immortal Oringa en is verrijkt met vitamines A en C. Hij verzorgt en herstelt beschadigd haar.


Essie School Of Hard Rocks uit de Stylenomics Collectie (13,5ml, full size) - Full size: 10,99€

Oh my, wat ben ik altijd blij als ik een Essie-lakje in mijn box zie. Dit keer een turquoise, blauw-groen kleurtje maar dan op winterse wijze (met een tikkeltje grijs erin misschien?). I don't know, kleuren beschrijven is niet mijn sterkste kant. In ieder geval een zeer leuk kleurtje voor deze tijd van het jaar en toch dat tikkeltje anders dan de meest gangbare kleuren. Love it!


Giorgio Armani Aqua Di Gio Essenza (5ml) - Full size: 68€ (40ml)

Een extraatje voor the boyfriend (of voor de papa, de broer, ...) en zeker niet het minste. Een superschattige miniatuur parfum van Giorgio Armani. Ruikt heerlijk, trouwens!



Tot slot kregen we nog enkele leuke extraatjes: een kortingscode van Etat Pur, een zakje om bijvoorbeeld het parfumetje in te stoppen (maakt ineens een leuk mini-cadeautje) en enkele stickertjes om je stash wat ordelijker te maken. 


Deauty, I love you.. I still do! Wat een leuke box weer! Ik kijk al uit naar de volgende!

Heb jij al een abonnement?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.