Review || The Body Shop Cranberry Joy Shimmer Lotion & Vanilla Bliss Hand Wash


Dat The Body Shop enkele fantastische producten uitbrengt deze kerst, konden jullie al lezen in mijn verslag van het persevent. Vandaag wil ik jullie dan ook mijn mening geven over twee producten: de Cranberry Joy Shimmer Body Lotion en de Vanilla Bliss Hand Wash.



Vanilla Bliss Hand Wash

Als je van vanille houdt, moet je deze gewoon in huis halen. Hij ruikt heerlijk en is ideaal voor de winter. Het is me ook al opgevallen dat mijn handen niet uitdrogen van deze zeep, wat wel gebeurt bij goedkopere handzepen.  Je betaalt 6€ voor een superschattig flesje van 240ml. Er is ook een bijpassende hand lotion in dezelfde flacon voor 10€ (240ml). Ze zijn ook een zeer leuk cadeau-idee voor de feestdagen.

Cranberry Joy Shimmer Lotion

De feestdagen vragen altijd wel om wat extra bling-bling en dat is The Body Shop zeker niet ontgaan. Met hun Shimmer Lotions ben je in no-time klaar voor een feestje. De cranberry-geur is fruitig maar toch fris, een heel aangename geur die je eigenlijk het jaar door kan gebruiken. De lotion zelf bevat een heleboel glinstertjes die je huid dat tikkeltje extra geven voor een feestje. De glitter is echter niet té opvallend maar juist genoeg om je huid een sparkle te geven wanneer het licht erop valt. Verder werkt de lotion ook nog eens hydraterend en trekt hij snel in. Een aanrader! Prijs: 10€ (250ml)




Beide producten zijn verkrijgbaar in de drie kerstgeuren: Vanilla Bliss, Cranberry Joy en Ginger Sparkle en zijn limited edition. Wacht dus niet te lang als je deze leuke producten wil bemachtigen.

Staan deze producten op jouw wishlist?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.