Review || Pupa Lasting Color Glossy Nail Polish in 810 Copper Déco


Jullie konden onlangs lezen hoe ik het merk Pupa beter leerde kennen. In dat artikel vertelde ik jullie al kort over de Déco collectie voor de feestdagen en liet ik jullie al enkele producten zien. Misschien eerst even over die collectie:

Pure lijnen, chique schoonheid en klassieke elegantie zij de stilistische kenmerken van deze make-up, zowel qua mood als in de details. Elegante en heldere kleuren worden verrijkt met kostbare tinten en een metallic-afwerking voor een verfijnd en vrouwelijk effect.


Echt een prachtige collectie. Intussen heb ik één van de producten getest, namelijk het lakje in Copper Déco. Aan de reacties op mijn verslag van het persevent, kon ik merken dat Pupa wel bekend stond om haar lakjes. Ik was dan ook superblij toen ik er eentje mocht uittesten.



Zoals jullie op de foto's kunnen zien heeft het Copper Déco lakje een echte koperkleur (roestbruin, roodbruin) en bevat het mooie glittertjes. Het is niet echt een kleurtje waar ik zelf voor zou gaan maar eens aangebracht op de nagels, was ik meteen weg van de kleur. Ik heb er ook superveel complimenten over gekregen. 


Het lakje komt in een relatief klein, maar superschattig glazen potje met gouden dop. Een simpele maar classy verpakking. Het kwastje is vrij dun maar toch erg handig om te lakken. Vaak worden bredere kwastjes als makkelijker beschouwd maar voor de teennagels bijvoorbeeld vind ik ze echt niet handig. Deze maat van borsteltje is voor mij daarom ideaal.


In tegenstelling tot vele glitterlakjes heeft deze Copper Déco een zeer goede dekking. Om bovenstaand resultaat te verkrijgen, bracht ik 2 à 3 laagjes aan. Afhankelijk van hoe dik ik de laagjes aangebracht had, moest ik op sommige nagels nog een derde laagje aanbrengen. Over het algemeen waren twee laagjes echter voldoende. Het resultaat was ook volledig egaal, wat niet altijd het geval is bij glitterlakjes, en mooi glanzend.

Op het flesje staat 'lasting color' en dit kan ik beamen. Na 5 dagen waren mijn nagels nog zo goed als perfect in orde. Geen last van chipping, enkel het bovenste randje van de nagels was soms niet helemaal meer gedekt (dit zie je op onderstaande foto, tweede nagel). 


Ik snap nu ook helemaal waarom Pupa zo gekend is voor haar lakjes. Ik vind ze echt geweldig en heb er al enkele aan mijn wishlist toegevoegd. Deze Lasting Color lakjes uit de Déco-collectie kosten 6,30€ (5ml). Er zijn nog drie andere kleuren te verkrijgen: Gold Déco, Emerald Déco en Violet Déco. 

Pupa is te koop bij schoonheidsinstituten. Wil je weten waar je de Déco-collectie kan kopen, stuur dan een mailtje naar info@neolabo.be . Wacht zeker niet te lang, want de hele collectie is limited edition!

Wat vind jij van dit lakje?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.