Review || ELF Lip Exfoliator


In de wintermaanden heb ik meer dan ooit nood aan een goede exfoliërende scrub voor mijn lippen. Zonder kan ik namelijk echt geen lipstick dragen. Met al die velletjes zou het er toch niet uitzien. Normaal gezien maak ik mijn lipscrub zelf  of gebruik ik er eentje van Lush maar toen ik op de ELF-website deze lip exfoliator zag staan, was ik meteen benieuwd. Ik bestelde hem en sloeg meteen aan het testen.



Deze milde peeling verwijdert op zeer zachte wijze de dode huidcellen en zorgt voor fluweelzachte en satijngladde lippen. De formule met actieve extracten van jojoba, karitéboter, avocado, druif en vitamine E zorgt ervoor dat de lippen zichtbaar gevoed worden.


Eerlijk, ik ben gek op dit product. Het is een lipscrub in lipstick-vorm, geniaal! Niet langer met je vinger in een potje rommelen, geen last meer van vallende scrub-partikeltjes, ... . Je gaat gewoon met de 'scrub-lipstick' over je lippen zoals je met een gewone lipstick zou doen en that's it. Je kan met de lipstick zelf scrubben of erna je vinger gebruiken, dat kies je zelf. 


Zoals de beschrijving het zegt, bevat de scrub ook tal van voedende elementen en dat voel je ook meteen aan je lippen. Er blijft een beschermend laagje achter, alsof je net lippenbalsem hebt gebruikt. Heerlijk! Zelf wanneer je de scrub-partikeltjes afspoelt (of aflikt, je gaat er niet van dood I promise) blijft op de lippen een voedend laagje achter. De scrub ruikt trouwens naar vanille en smaakt zoet (de scrubdeeltjes zijn suikerkorreltjes). Er staat niet expliciet op de ELF-website dat je de scrub ook mag aflikken maar doordat ik gewend ben de Lush-lipscrub te gebruiken, heb ik dit zonder te beseffen wel al meermaals gedaan en I'm still alive dus denk niet dat het kwaad kan. 


Dit is zonder twijfel de handigste en meest multi-functionele lipscrub die ik tot nog toe heb gebruikt. Ik ga ook een exemplaar bestellen voor in mijn handtas. Als ik dan merk dat ik last heb van velletjes, hoef ik niet meer tot thuis te wachten om te scrubben. Bovendien vind ik het bij matte lipsticks sowieso het beter dat ik eerst zal kunnen scrubben alvorens opnieuw aan te brengen. Verder doet deze lip exfoliator ook prima zijn werk. Wel moet ik zeggen dat hij er na een paar keer gebruiken niet meer zo mooi uitziet omdat de scrub-deeltjes er dan wat uitkomen bovenaan, maar dit is voor mij echt geen probleem.


Dit is zeker een aanrader! De prijs kan je ook al niet tegenhouden want deze lip exfoliator kost slechts 4€. Je kan hem bestellen op eyeslipsface.be

Wat vinden jullie van dit concept? Een lipscrub in de vorm van een lipstick?

xoxo

Sofie





Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.