Review || Nuxe Huile Prodigieuse


De Huile Prodigieuse van Nuxe is toch wel een bekend product. Ik was dan ook thrilled toen ik deze olie mocht testen! De Huile Prodigieuse is een droge olie die je kan gebruiken voor je lichaam, gezicht en haar

Deze droge olie met 98,1% natuurlijke ingrediënten is een unieke combinatie van 30% kostbare plantaardige oliën en Vitamine E om gelaat, lichaam en haar in één beweging te voeden, te herstellen en te verzachten.


Het wordt almaar kouder en mijn huid heeft het geweten. Mijn droge benen zijn nu kurkdroog en mijn huid voelt veel sneller trekkerig aan. Ik gebruik de Nuxe Huile Prodigieuse dan ook vooral voor mijn lichaamshuid. Ik heb ze ook al eens op mijn haren getest en het werkte oké maar ik heb zo veel haaroliën dat ik die daarvoor gebruik. Op mijn gezicht heb ik de olie nog niet getest, het schrikt me wat af met mijn gemengde huid.


De geur van deze olie is echt heerlijk, een beetje zwoel maar zeker niet overheersend. De geur blijft ook nog even hangen nadat je de olie hebt aangebracht, wat ik ook zeer aangenaam vind. Ik moet dan wel letten op welk parfum ik gebruik, kwestie van geen niet-complementaire geuren te mixen.

Wat de werking van deze olie betreft, heb ik maar één woord: heavenly! Je hebt er niet veel van nodig, de olie smeert makkelijk uit en trekt supersnel in. Je huid is in no-time superzacht en gehydrateerd. Wel moet ik er even bij zeggen dat dit niet mijn meest voedende product is, een dikke bodybutter doet qua voeding meer dan deze olie en die extra voeding kunnen mijn benen wel gebruiken.

Wat ik verder nog positief vind aan de Huile Prodigieuse (yes, I'm weird like that) is dat ze niet koud aanvoelt. Zeker in deze tijd van het jaar voelen bodylotions door de koude (tenzij ze in een warme kamer liggen uiteraard) vaak ijskoud aan, niet echt mijn favoriete gevoel. Bij deze olie heb je daar geen last van, de temperatuur is 'normaal', niet warm maar ook niet koud.

Ik overlaad jullie met voordelen van deze olie maar eerlijk gezegd heb ik nog niet echt een nadeel gevonden.
De olie komt ook in een stevige verpakking en heeft een spraydop, wat de dosering veel makkelijker maakt. Op dit moment is de Huile Prodigieuse mijn eerste keuze wanneer het op lichaamshydratatie aankomt. Snel, makkelijk en ik krijg er niet nóg meer kou van. Het is zo simpel: ik kom uit bad, spray me in.. even smeren en ik kan mijn kleding/pyjama aantrekken. Ik raad deze olie echt aan iedereen aan. Ze is trouwens ook zalig als massage-olie!

Nuxe is verkrijgbaar bij de apotheek en bij iU. Voor een Nuxe Huile Prodigieuse verstuiver van 100ml betaal je 32€. Totally worth it. Als mijn flesje op is, koop ik hem sowieso opnieuw.

Kenden jullie de Nuxe Huile Prodigieuse al?

xoxo

Sofie

2 reacties:

Unknown zei [Beantwoorden]

Ik heb 'm eens in de winkel geprobeerd. Maar (nog) niet gekocht dus :-)

Valley Doll zei [Beantwoorden]

De huile prodigieuse is zalig ! Maar toch net iets te prijzig om op dagelijkse basis te gebruiken.

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.