Kwasten schoonmaken


Kwasten schoonmaken, dat noodzakelijke kwaad maar het moet regelmatig gebeuren. Idealiter moet dat wekelijks gebeuren, maar ik geef toe: ik stel het meestal iets langer uit (I know, shame on me! :p). Vandaag laat ik jullie zien hoe ik mijn kwasten was.

Wat heb je nodig? Een kom, water en babyshampoo of babywash.


Stap 1: Vul de kom met water



Stap 2: Voeg babyshampoo of -zeep toe aan het water



Stap 3: Ga met je vinger door de kom en maak schuim



Stap 4: Neem je vuile kwast en wrijf hem door de kom




Stap 5: Schrob met je kwast over je hand tot je schuim krijgt

Hierdoor wordt de zeep over de hele kwast verdeeld en wordt alle make-up uit de kwast verwijderd.


Stap 6: Spoel de kwast af onder de kraan

Maak hierbij dezelfde schrob-bewegingen om alle zeepresten uit de kwast te krijgen.


Stap 7: 'Wring' je kwast uit



Stap 8: Laat je kwasten drogen



Zo nu weten jullie hoe ik mijn kwasten was. Voor het dagelijks reinigen van mijn kwasten gebruik ik de Daily  Brush Cleanser van ELF.

Hoe maak jij je kwasten schoon?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.