TAG || Little sister does my make-up


Een tijdje geleden, toen ik samen met mijn zus op het huis van mijn tante moest 'passen', besloot ik dat mijn elfjarige zus mij make-up mocht doen. Ik had een koffertje met make-up mee waaruit ze mocht kiezen. Ik heb zo veel mogelijk mijn mond gehouden maar wat kwasten betreft geef ik toe dat ik haar soms een tip gegeven heb (kwestie van geen foundation op mijn blush-kwast te krijgen of dergelijke). Oh en even een waarschuwing: dit is niet voor gevoelige kijkers :p


Uit dit koffertje koos mijn zus enkele producten die ze zou gebruiken. Hier zijn alvast de gezichtsproducten die ze uitkoos.


Eerst 'wat' concealer en foundation aanbrengen. Sari, mijn zusje, koos voor het Coastal Scents Camo Quad en de Rimmel Wake Me Up Foundation.





Let vooral op de foundation die niet eens tot aan de kaaklijn komt.. oh en de kin hoeft blijkbaar ook niet echt. Gezichtspoeder, daar doet ze niet aan mee. Direct over naar blush. Ze koos Nyx' blush in Peach.



 

Op de foto is het niet superduidelijk, ik had toen nog mijn oude camera-toestel, maar believe me: ik had roze wangetjes. Zo twee bolletjes, want zo moet blush toch zijn he?

Nu was het tijd voor bronzer, aangebracht als gezichtspoeder of course :-D De ene kant van mijn gezicht viel nog mee, maar de linkerkant.. amai! Meer woorden heb ik er niet voor.





Hier nog enkele foto's om het 'effect' aan te tonen. Let ook vooral op het maskereffect, de overgang van mijn gezicht naar mijn nek.




Tijd voor wat highlighter. Sari ging voor High Beam van Benefit.





Nu is het tijd voor de ogen.. en als er nu een ding is wat mijn look van bad naar worse gebracht heeft, dan is het wel wat Sari met mijn ogen heeft gedaan. Ze gebruikte het UD 15th Anniversary palette.



Om te beginnen een lichte waas van de kleur Omen over mijn gehele ooglid..



Next: 'een beetje' Evidence in de 'omgeving' van de crease. Oh boy!



Om de look helemaal af te maken heb je natuurlijk ook wat eyeliner nodig. Ze gebruikte de Soft Eyeliner van Hema.




Looking good, hé? :-D Juist nog wat mascara en I'm ready for a night out #Not. Sari koos voor de Maybelline The Falsies Feather Look. 


Beetje een schele foto precies, maar u get the idea :p
De finishing touch: wat lipstick en een glossje..




Hieronder nog enkele close-ups van de finished look..





En het complete resultaat.. #tromgeroffel


Er valt niet zo veel over te zeggen, het resultaat spreekt voor zich: ik laat mijn zusje me nooit 'voor echt' shminken én ik hoop dat ze zich later anders shminkt dan hoe ze mij die dag opmaakte.

Bij deze tag ik trouwens iedereen om zich te laten opmaken door zijn zusje, broertje, nichtje, ... . Can't wait to see the results!

Wat vinden jullie van deze look? :p

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.