Review || Gillette ProGlide Styler


Vandaag eens een artikel voor de mannen, alé het is te zeggen.. de vriendinnen/vrouwen/mama's/zussen mogen het natuurlijk ook lezen. Misschien is dit wel een leuk cadeau-ideetje voor een komende verjaardag of dergelijke?



Mijn vriend testte deze Gilette Proglide Styler uit. Thanks voor de review baby <3 p="p">



Eerst en vooral moet ik opmerken hoe handig in gebruik deze ProGlide Styler wel is. Ik gebruik deze styler eigenlijk niet om mijn baard te stylen maar om mijn baard en snor te scheren en hij werkt zo goed. Met scheermesjes moet je, zeker als je een beginnende 'scheerder' bent, oppassen voor wondjes maar met dat is hier niet het geval. De Styler glijdt zo over je huid. Ik merk bovendien ook dat ik bijna geen last meer heb van 'scheerbultjes' sinds ik dit apparaat gebruik om mij te scheren. 


Ook handig dat de Styler in een staander komt waar je alle onderdelen in kan opbergen. Verder vind ik het goed dat er verschillende 'kopkes' zijn, zo kan je deze Styler afstemmen op jouw wensen. Er zit ook een echt scheermesje bij, wat altijd van pas komt. En 't is algemeen geweten dat de mesjes van Gilette toch wel de beste blijven hé.



Ik gebruik dit apparaatje trouwens wel om mijn haarcontouren te stylen. Doordat hij zo klein is, gaat dit veel makkelijker dan met eender welk apparaat. 


Ik ben een man, ik schrijf nu eenmaal niet zo lange reviews als mijn baby maar als je nog vragen hebt of ik ben op iets vergeten in te, mag je altijd iets achter laten bij de comments. Ik kom er dan zeker op terug. Hopelijk heeft deze review jullie toch iets wijzer kunnen maken.

Bedankt voor de review! Erg lief van je! :-D

Zou jij dit kopen voor één van de mannen in jouw leven?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.