Wishlist Chanel Precieux De Chanel


Ik zit volop in de examens en ik kan wel een verzetje gebruiken, een Chanel-verzetje that is. Er komt zo een prachtige collectie uit eind deze week (18/1) en ik heb enkele items op mijn wishlist staan. Een van de items wil ik sowieso hebben, de andere ga ik in de winkel beter bekijken en dan beslissen of ik ze wil. Er zijn namelijk gemengde reviews over. 

Poudre Signée de Chanel 55€

Stylo Yeux Waterproof  Or Rose 23,50€


Rouge Allure Fantasque 32€


Joue Contrast Frivole 38,50€


Rouge Allure Extrait de Gloss Merveille & Attirance 32€

Jaja, 't gaat een zware keuze worden, misschien neem ik wel meerdere dingen mee naar huis. Gewoon omdat het kan, omdat ik examens heb en omdat ik een cadeautje verdien!

Staat er iets van deze collectie op jouw wishlist?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.