Persevent || The Big You 3


Vorige week was ik aanwezig op The Big You 3, een fantastisch evenement georganiseerd door UPR waar we in een leuke sfeer langs verschillende standen van allerlei merken konden gaan. Het is er altijd dik in orde en deze keer was dat ook zo. Ik laat jullie vandaag dan ook alle leuke en mooie producten zien die ik tegenkwam. 

Eerste stand: Swarovski. Tal van mooie juwelen en statement pieces. Bij Swarovski vindt ik dan ook wel altijd mijn ding. Dit keer vond ik de flamingo-juweeltjes erg leuk en de turquoise stukken.








Daarna over naar Weleda. Eerst werden we getrakteerd op een heerlijke handmassage, waarna we kennis konden maken met enkele nieuwe producten en enkele vaste waarden in het Weleda-assortiment.







Hier zien jullie de nieuwe producten met berkenextract. Ze zouden vooral helpen tegen cellulitis. 


Deze kennen jullie vast al, de heerlijke bodylotions met de speciale verpakking. Love them!


Over naar L'occitane, een merk dat ik steeds meer begin te appreciëren en de geur van die nieuwe Cerisier-producten.. HEERLIJK!





Zij die een Deauty-abonnement hebben, herkennen deze waarschijnlijk wel. De amandel-doucholie, ideaal voor droge huidjes.


Nog meer heerlijks uit de amandellijn en die verpakkingen zien er ook altijd zo mooi uit.




Björn Borg.. There is a party in these pants!!!!!


Tijd voor een leuke workshop bij Illy. We moesten koffie proeven en erna de verschillende koffies scoren op verschillende aspecten (zuur, bitter, chocolade, fruitig, ...)


Daarna moesten we aangeven welke koffie onze voorkeur genoot. Op basis daarvan kregen we een dessertje. Dit was het mijne. Yummy!



Dan was het tijd voor de UGGS-stand. UGGS is vooral bekend van de 'UGGS', de sneeuwboots zo'n beetje (of hoe omschrijf je die schoenen? :D) maar ze hebben ook nog tal van andere modellen in hun assortiment.





Tijd voor workshop nr. 2, dit keer bij MAC, maar eerst snuffelde ik wat rond tussen de producten die aan de kant uitgestald waren. Check die Archie's Girls collectie! Heb jij iets op je wishlist?

  




Dan nam Elke, Senior MUA van MAC, het woord. Ze stelde aan ons de trends voor deze zomer voor. Een daarvan is de bright eyes, bold lips. Die look mochten we daarna op onszelf uitproberen.


Onze laatste stop was de stand van Rituals. Rituals heeft zo veel producten die ik nog niet kende, ik ga me dringend eens in dit merk moeten verdiepen. Iemand aanraders?







Het was echt een fantastische dag. Merci aan UPR voor de goede zorgen en een dikke merci aan Evelien van Colourblogs voor het leuke gezelschap. 

Welke producten spreken jou het meest aan?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.