Review || Bourjois Magic Nail Polish Remover



Vandaag geef ik jullie mijn mening over de 'magische' nagellak remover van Bourjois. Iedereen kent hem ondertussen wel al. Deze nagellak remover is niet de standaard vloeibare remover. Nee, het is een potje met een sponsje erin. Dat sponsje is doorweekt met nagellak remover en heeft een gaatje waar je je vinger in moet stoppen. Even draaien en je nagellak is verwijderd.



Ik vind mijn nagellak verwijderen sowieso geen leuk karweitje maar dit 'magische potje' maakt het zo veel makkelijker. Geen geknoei met watjes en het gaat gewoon veel sneller. Zelfs glitternagellak is niet meer zo'n pain in the *ahum*.  1 seconde? Nee, zo snel nu ook weer niet maar naar mijn aanvoelen gaat het wel sneller dan met watjes en standaard nagellak remover.


Wanneer je het potje opent, ruik je wel de sterke geur van remover maar eens op de nagels laat hij een fruitig geurtje achter. Verder bevat de remover amandelolie die verzorgend werkt.

Ik geef toe dit potje is niet goedkoop (rond de 7-8€, denk ik) maar voor mij is het zijn geld meer dan waard.  Ik gebruik nooit meer gewone nagellak remover aangezien ik dit zo veel makkelijker vindt. Na een tijdje gebruik, merk je vanzelf dat je potje toe is aan vervanging aangezien het sponsje binnenin begint af te brokkelen. Je doet er dan ook minder lang mee dan met een gewone remover maar dan nog verkies ik deze.

Oh en een snelle tip: hou dit potje niet schuin wanneer het dekseltje eraf is. Ik spreek uit ervaring :p

Probeerden jullie deze al uit?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.