Review || Bio Beauté By Nuxe Cold Cream Handcrème


Even terug gaf ik jullie mijn mening over de Cold Cream Gelaatscrème, een fantastische crème. Vandaag wil ik het hebben over de handcrème uit diezelfde lijn, een lijn voor de droge tot zeer droge huid. Misschien eerst even hernemen wat Cold Cream precies is. Cold Cream is een soort van zalf die al jaar en dag gebruikt wordt omwille van zijn therapeutische eigenschappen. Het unieke aan deze versie van Bio Beauté is dat Bio Beauté de minerale oliën uit de cold cream vervangen heeft door plantaardige oliën met dezelfde effectiviteit. 


Net als de andere producten uit de Cold Cream-lijn heeft deze handcrème een subtiele amandelgeur, niet mijn favoriet maar ook geen geur die me stoort. 


De textuur van deze crème kan ik in een woord omschrijven: a dream! De textuur heeft iets 'serumachtigs', zeer lichte en aangenaam van structuur. Je hebt echt niet veel nodig, de crème trekt in no time in en laat geen vettig laagje achter. Achteraf zijn mijn handen babyzacht, een fantastische handcrème. Mijn geliefde L'occitane handcrème heeft er dan ook een geduchte concurrent bij. Voor deze handcrème (75ml) betaal je 12€. 

Probeerde jij al een product van de Cold Cream-lijn van Bio Beauté?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.