Review || Redken Smooth Lock Butter Silk




Redken Smooth Lock Butter Silk is een uitspoel-behandeling voor droog en onhandelbaar haar. Deze treatment zorgt ervoor dat je haar beter beschermd is tegen schade door mechanische styling, geeft je maximale controle over je haar en maakt je haar glad.

Iedereen gebruikt wel eens een stijltang of een krultang en let's be honest, het is gewoon niet zo goed voor ons haar. Daarom moeten we ons haar maximaal proberen beschermen en daar kan dit masker bij helpen. 


Het masker heeft een vrij dikke, boterachtige structuur en een zeer lekkere maar subtiele geur. Je hebt er niet veel van nodig, een kwakje de grootte van het midden van de palm van je hand volstaat. Ik breng het meestal enkel op de lengten aan, met wat extra aan de punten. Ik heb het al tot bovenaan aangebracht en de werking was prima maar ik merkte wel dat ik mijn haar een dag vroeger moest wassen omdat het iets sneller vet werd. Het masker moet 5 à 15min inwerken en je gebruikt het best 1x per week (hoewel ik het soms ook vaker gebruik hoor).


Dit masker maakt men haar zo zacht en glanzend. Ik ben er echt supertevreden over. Ik vind de glans nog altijd het zichtbaarst wanneer ik geen stylingtools gebruikt heb en mijn haar gewoon heb laten drogen maar ik merk toch ook een verschil in mijn haar wanneer ik wel stylingtools gebruik. Deze Butter Silk maakt mijn krullen ook iets mooier afgelijnd. Niks dan positiefs dus. Wel, alleen de prijs is iets minder positief: 33,80€ (250ml).

Heb jij al een van deze Redken Smooth Lock producten geprobeerd?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.