Dupe Alert: Mac Lipstick Angel


Hi Beauties of mine!

Vandaag is het tijd voor Dupe Alert.. In deze rubriek vertel ik jullie over een goedkoper alternatief dat ik tegenkwam voor een ietwat duurder product. Vandaag is dat duurdere product de bekende Mac Lipstick in Angel. Deze lipstick is één van de favorieten van Kim Kardashian. Angel is een nude kleur met een roseachtige tint. Voor mij is het een 'mijn lippen maar beter'-kleur. De Mac lipstick kost 17,50€ als ik het me goed herinner. De dupe die ik vond kost slechts 1€! Het is de ELF lipstick van de normale lijn in Classy..










De Mac verpakking ziet er, naar mijn mening althans, iets chiquer uit dan die van de ELF lipstick maar dat mag ook wel als je 16,5€ meer betaalt.


Op de swatch zie je bovenaan Angel en onderaan Classy. Op de huid lijkt Classy iets donkerder, maar op de lippen is er geen verschil te zien..




Hier zie je de lipsticks op de lippen *raar om je eigen lippen op foto te zien trouwens :p*. Door de flits lijken de kleuren wel iets lichter, maar bon.. Op mijn bovenlip heb ik Angel aangebracht, op mijn onderlip Classy.. Zien jullie een verschil?? Fantastisch toch!!! De lipsticks zijn bovendien niet alleen gelijkaardig op vlak van kleur, maar ook op vlak van hoe ze aanvoelen en dergelijke..

Ik hoorde hierover via youtube-guru Emily Noel (emilynoel83). 

Hope its helpful!

xoxo

Sofie

1 reacties:

Janaa zei [Beantwoorden]

Amai dat is inderdaad echt hetzelfde, spaart me weer wat euro's uit (altijd leuk toch :D).

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.