EINDELIJK! D&G Light Blue!!!


Hi Cuties!

Hopelijk gaat alles goed met jullie!

Ik zat nu al sinds een tijdje zonder mijn lievelingsparfum D&G Light Blue en wilde heel graag een nieuwe fles aanschaffen. Mijn probleem is dat wanneer ik parfum koop, ik het liefst een setje koop omdat je dan altijd een extra krijgt. Ik hou dus al een hele tijd mijn ogen open als ik een parfumerie binnenga in de hoop een pakketje van mijn geliefde parfum te zien..maar: geen geluk.

Vorige week viel ik op de site http://parfumania.be . Ik vond er een setje van D&G Light Blue, een fles van 100ml én een travel size van 25ml voor slechts 55,95€. To good to be true, dacht ik, dus googelde ik de site even. Ik vond eigenlijk geen enkele negatieve reactie, wel bezorgde commentaren van potentiële kopers die door de lage prijs zich vragen stelden bij de echtheid van de producten (mensen zoals ik dus :p). De reacties van personen die reeds van de site gebruik maakten waren echter geruststellend, de parfums waren echt en de service was goed. Ik bestelde de set dan ook meteen.

Mijn bestelling plaatste ik op vrijdag en vandaag (dinsdag) werd het pakket al bezorgd. Het pakket was goed verpakt en er zat ook een staaltje bij van D&G The One Rose, ruikt ook zeer lekker trouwens. Hieronder de foto's.. echt een aanrader die site!



Wat is jullie lievelingsparfum???

xoxo

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.