Uitdaging voor deze week


Hello Beauties
onlangs dacht ik terug aan een palet dat ik een hele tijd terug aanschafte, Enchanted Glamourland by Too Faced. Een prachtig palet, met een SUPERmooie verpakking. Vanaf het moment dat ik het zag, moest ik het dan ook hebben. Nu kom ik echter tot de conclusie dat ik dit palet nog nooit (=O) gebruikt heb.. SHAME ON ME! ..en ik kocht het in november van vorig jaar, 7 à 8 maand terug. Ik heb eigenlijk ruim de tijd gehad om het uit te proberen maar moet het gewoon uit het oog verloren zijn. Ik haalde het palet dus uit mijn kast en.. I fell in love all over again! Kijk maar zelf waarom..


Dit is dus de doos waar in het palet kwam en het palet zelf.. Zoals jullie kunnen zien staat er dezelfde tekening op, maar op het palet is deze nog mooier gemaakt door glitters..


Hierboven zie je links de achterkant van de doos waarin het palet zich bevindt. Daarop zie je wat je krijgt in het palet. Je krijgt 15 oogschaduwen, één blush, één bronzer (zo noemen zij het, maar je kan kiezen hoe je de streepjes gebruikt, kan bvb. ook als highlighter), één oogschaduw primer (de gekende Shadow Insurance van Too Faced) en één lipgloss. Rechts zie je de achterkant van het palet zelf. Hierop staat een verhaaltje, past wel bij het sprookjesthema (so cute!).
Het palet bestaat uit twee delen: één deel vouw je open als een boek en het andere gedeelte is een uitschuifbaar stuk.


Dit is het gedeelte dat je kan openen als een boek. In dit deel zijn de blush en de bronzer verwerkt, verder is het voornamelijk versiering maar dat maakt dit palet juist zo leuk. In het vakje dat je links ziet, waar "Enchanted Glamourland" op geschreven staat, bevinden zich de drie kaartjes die je op de rechterfoto ziet. Deze drie kaartjes geven je een idee voor een look die je met dit palet kan doen (zeker interessant voor beginners).





Hier zie je dan tenslotte het uitschuifbare gedeelte waar je de oogschaduws, de primer en de lipgloss vindt. Het is duidelijk: niet alleen de verpakking is waauw maar ook de producten zelf. Bovendien zijn de namen voor de oogschaduwen erg leuk (altijd interessant als producten tot in de details af zijn). In dit palet zijn drie limited edition oogschaduwen, zij hebben de naam "exclusive" en zijn enkel in dit palet terug te vinden. De andere zijn permanent verkrijgbaar.

Ik kocht dit palet op http://www.asos.com Deze site verzendt wereldwijd en doet regelmatig acties voor gratis wereldwijde verzending, zo ook toen ik dit palet aankocht. Naast kleding, schoenen en tassen verkopen ze er ook make up van allerlei merken die niet in België verkrijgbaar zijn, zoals Too Faced.

Nu, waar dit artikel eigenlijk omgaat: de uitdaging!!! Aangezien ik dit palet verwaarloosd heb, neem ik me voor om volgende week bij al mijn looks dit palet te gebruiken. Daarna laat ik jullie weten wat ik van de producten vind en krijgen jullie dus een review met swatches en dergelijke.

Questions?? Feel free to ask!

xoxo

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.