Shopsessed: Sephora


Hey Beauties..

Zoals ik jullie in het vorige artikel al zei, heb ik een vakantiejob. Daardoor kan ik allerlei leuke spullen kopen die ik al lang wil proberen maar waar ik voordien geen geld voor had. Aangezien we in België geen Sephora hebben, deed ik een bestelling op de Franse website (http://sephora.fr). De verzendingskosten waren 9,95€ dus dacht ik: ik bestel meteen een heleboel zodat ik goed zit voor een tijdje..

De bestelling werd vrij snel geleverd, na 4 werkdagen werd deze doos aan mijn deur afgeleverd!


Toen ik ze opendeed zag ik een zak van Sephora met daaronder een doos van Sephora, waarin de meeste producten zaten. Ik kreeg ook een boekje van Sephora meegestuurd. Alles was goed verpakt en kwam in goede staat aan.










In de zak, zat het limited edition palette van Sephora. Het is zo een leuk palette, ik MOEST het hebben! Het bevat 40 oogschaduwen, 5 eyeliners, 15 lipglosses, 4 blushes en 2 bronzers! Daarbovenop krijg je een lege travel palette dat je zelf kan samenstellen met producten uit het grote palette! 















Daarnaast kreeg ik dus ook een doos van Sephora waar alle andere producten in zaten.. Ik vind de doos echt mooi, maar bovenal zeer handig als opbergruimte voor make up. Thank you Sephora!










Hieronder zie je de producten die ik kocht mooi bij elkaar. Als je een bestelling doet op Sephora mag je ook drie staaltjes uitkiezen, deze zie je op de rechtse foto.











Mijn aankopen:
- Viva La Juicy parfum van Juicy Couture (ruikt echt superlekker! maar heb ik nog niet in Belgische Parfumeries gevonden)
- Sampar Halé Simple (solden: maar 25€)
- Too Faced Chocolate Bronzer
- Sephora sculpting disk
- Yves Saint Laurent Rouge Volupté lipstick in 13 Peach Passion
- Sephora Lipgloss in Pink-o-lade (ook in promotie, ongeveer 2€)
- Bobbi Brown corrector in Bisque
- Bobbi Brown creamy concealer kit in Natural
- Bobbi Brown pot rouge for lips and cheeks in 2 Calypso Coral

Staaltjes:
- Lancôme Hypnôse mascara in Densifying Black
- Séphora instant moisturizer
- Givenchy Vax'in for youth
I know..ik ben nog jong, maar ik heb een vrij diep lijntje onder mijn ogen dat mij echt stoort omdat ik daardoor harder moet werken om mijn concealer goed aan te brengen. Door anti-verouderingsproducten hoop ik dit lijntje te kunnen verminderen :p Stupid? Possibly.. maar ik heb echt geen ander idee meer! Primer helpt niet.. Tips anybody!!!!???

Requests voor reviews?

Kusjes

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.