Maybelline Dream Creamy Foundation


Hi Beauties!
Het vinden van de juiste foundation is één van de meest tricky dingen als het op make up aankomt. Ik heb al meerdere foundations uitgeprobeerd en heb er nog een heleboel die ik graag zou uitproberen. De Dream Creamy Foundation van Maybelline is echter de enige foundation die ik helemaal heb opgebruikt. Vaak switch ik tussen foundations, maar toen ik deze foundation kocht heb ik geen andere gebruikt tot hij op was. Zo goed is hij!












De foundation komt in een simpele ronde verpakking. Het bovenste gedeelte kan je eraf draaien en bevat de foundation zelf. Onderaan is er een openklapbaar vakje waar een sponsje in zit om de foundation aan te brengen. Ik heb dit sponsje niet gebruikt omdat ik mijn foundation liever met een borstel aanbreng, dit geeft in mijn ogen een mooier effect.















Zoals de naam het zegt heeft deze foundation eerder een crèmeachtige textuur. Ik vind dat best fijn. Bovendien is deze foundation ideaal om aan te brengen met de Flat Top Kabuki van Sigma, een van de Sigmax borstels die ik eerder al reviewde. De foundation heeft een hele mooie finish. Oorspronkelijk is hij bedoeld voor een eerder droge huid, maar ik heb een gecombineerde huid en hij werkt bij mij ook zeer goed. Doordat hij bedoeld is voor mensen met een droge huid, geeft hij geen volledig matte finish. Hij heeft echter ook geen vettig effect. Hij laat eigenlijk juist een perfecte, natuurlijke glans achter die echt ideaal is voor de zomer! Op de foto linksonder heb ik de foundation geswatched. Ik heb hem vrij dik op mijn hand gelegd om hem duidelijk zichtbaar te maken. Door de flash lijkt hij iets lichter dan hij werkelijk is. Op de foto rechtsonder heb ik de foundation uitgesmeerd op een deel van mijn hand. Je kan duidelijk merken dat ik een egalere teint heb waar de foundation zit. Langs de andere kant van mijn hand zie je bijvoorbeeld nog een ader lopen (not sexy :p )


Jullie merkten het waarschijnlijk al: ik ben helemaal fan van deze foundation en ik ga hem zeker en vast opnieuw kopen. Hij is verkrijgbaar in Kruidvat en Di voor €12 à €15 (geloof ik). Ik kocht hem in Di omdat de prijzen daar iets lager liggen, Kruidvat daarentegen doet veel acties. Als je geluk hebt, kan je hem daar misschien door een actie toch goedkoper krijgen.

Welke foundation gebruiken jullie? Wat is er zo goed aan??

Much love Cuties
xoxo

1 reacties:

Anoniem zei [Beantwoorden]

hey , ik ken dit product al meer dan een jaar maar jammer genoeg in elke winkel dat ik kom van kruidvat, is hij uitverkocht kunnen jullie mij helpen door mss online te bestellen of een andere winkel groetjes

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.