Shopsessed: Boozyshop


Hey Cuties!

Alweer een haul voor jullie.. zoals jullie zien hou ik echt van shoppen. Nu ik vakantiewerk heb profiteer ik dan ook ten volle van het geld en laat ik me helemaal gaan :p Onlangs deed ik mijn eerste bestelling op http://boozyshop.nl 

Enkele dagen nadat mijn betaling werd ontvangen, werd het pakketje aan mijn deur gebracht. Een groot pluspunt aan deze webshop is de goede communicatie met de vriendelijke Maaike. Je kan haar ook via Twitter bereiken (@boozyshop). Als ik de webshop één tip mocht geven dan zou het zijn om steeds het trackingnummer van het pakket automatisch door te sturen, dat geeft een extra gevoel van veiligheid bij het online shoppen. Momenteel gebeurt dit nog niet maar als je het vraagt, stuurt Maaike je trackingnummer zonder probleem door.

Nou ja.. genoeg rond de pot gedraaid! Ik kreeg dus mijn pakket geleverd, wanneer ik het opendeed zag het er zo uit.. =D


De eerste producten die ik kocht waren twee bodysprays van So...? De ene heet Kiss Me, de andere Superstar. Ze kosten slechts 3,49€! Ik vind dat vooral de Superstar echt lekker ruikt, iets chiquer.. iets volwassener. Hij ruikt een beetje fruitig, maar toch nog fris. De Kiss Me ruikt ook best lekker, een beetje als vanille met een klein vleugje sinaasappel ofzoiets. Njah ik ben niet echt goed in geuren omschrijven dus pardon me als ik er helemaal naast zit..ik kon het maar proberen hé =D


Ik kocht ook twee SUPERFLASHY blushes van Sleek (4,95€). Santorini van de Mediterranean collectie en Aruba van de Caribbean collectie. De verpakking ziet er superleuk uit.. Bij Sleek hebben de limited edition collecties altijd een leukere verpakking als de standaardcollectie. Zoals jullie op de foto kunnen zien zijn de blushes echt felrose en feloranje.. maar ik dacht: ik stap uit mijn 'comfort zone' en ik ga ervoor! Ik laat jullie nog weten hoe het afloopt met deze blushes..



Tenslotte kocht ik de Cleansing & Polishing tool van Sigma (38,95€). Ik was al lange tijd nieuwsgierig naar de Clarisonic..een gelijkaardig toestel, spijtig genoeg kost het meer dan 200€ wat men interesse lichtjes (:p) afzwakte. Toen ik hoorde dat Sigma dit toestel op de markt bracht, was ik dus meteen verkocht! Dit toestel kan je gebruiken om je huid te scrubben. Zowel die van je gezicht als van je lichaam. Je krijgt ook drie borstels bij het toestel geleverd: een zachte (rose), een medium (wit en rose) en een harde (wit). Voor je lichaam kan je bijvoorbeeld de harde gebruiken en voor je gezicht de andere twee. De medium om te scrubben en de zachte om je huid dagelijks te reinigen, samen met je favoriete cleanser. Dit is slechts een idee, je kiest eigenlijk zelf hoe je dit product gebruikt. Spijtig genoeg werkt deze tool op batterijen (niet bijgeleverd). Het zou gemakkelijker zijn als het toestel oplaadbaar was, maar gezien de prijs kan je daar geen probleem van maken. Oh ja.. het toestel is trouwens ook water resistant, je mag er dus mee douchen ofzo. Let op, het is niet waterproof: in bad laten vallen is dus geen goed idee! 

Ik ga dit product eerst een tijdje gebruiken, maar jullie mogen hier zeker een review over verwachten! Tijd voor de foto's..














Dit toestel heeft ook twee verschillen de standen: als je een keer op het knopje drukt roteert het borsteltje tegen matige snelheid, druk je nog eens roteert hij sneller. Om het roteren te stoppen, moet je nog een keer drukken.

In de doos vind je ook een handig boekje waarin je wat extra uitleg vindt over het product en de verschillende borstels.













Hopelijk vinden jullie het leuk dat ik alles wat ik koop aan jullie toon. Ik hou namelijk zelf heel erg van hauls omdat ze me ideeën geven om zelf dingen te kopen.. Laat maar weten wat jullie ervan vinden!

Kisses 'n love to you all, my beauties!

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.