The Belgian Beauty Review networks..


Hey sweeties!

Vandaag even een random artikeltje. Sinds enkele maanden is The Belgian Beauty Review online en ondertussen is deze blog echt mijn passie geworden. Ik vind het dan ook fantastisch om te zien dat meer en meer mensen TBBR volgen. Dat geeft me alleen maar mee motivatie om artikels te schrijven en mijn blog te verbeteren. Op TBBR vind je artikels over alles wat met beauty te maken heeft. Momenteel staat de site nog in haar kinderschoenen maar het aantal artikels en de variatie zal alleen maar verbeteren. Ik leer namelijk elke dag bij. Jullie mogen ook altijd suggesties geven voor artikeltjes of verbeteringen aan de site! Uiteindelijk is het mijn bedoeling om een eigen domein te kopen zodat TBBR helemaal onafhankelijk van een bloggersite zal bestaan. Dit zal echter nog eventjes duren want ik moet nog veel leren over hoe dat allemaal in zijn werk gaat. 

TBBR heeft inmiddels al enkele fantastische volgers, maar het aantal mag natuurlijk altijd groeien. Vandaar dit artikeltje, om even de volgmogelijkheden aan jullie voor te stellen.


Een eerste optie om TBBR te volgen is Bloglovin'. Je kan je op deze site inschrijven om je favoriete blogs te volgen. De inschrijvingsprocedure is zeer simpel en duurt niet lang. Een ander voordeel is dat deze site je ook niet bestookt met duizenden mails, wat ik absoluut haat! Eens ingeschreven, surf je dus gewoon naar Bloglovin' om na het aanmelden een overzicht te krijgen van alle nieuwe artikels die door jouw favoriete blogs online geplaatst zijn. Niet geïnteresseerd in sommige artikels? Klik gewoon bovenaan op 'mark all as read' nadat je alle artikels gelezen hebt die je wou lezen.

The Belgian Beauty Review kan je hier volgen:
Follow The Belgian Beauty Review

Een tweede optie om TBBR te volgen is Google Friend Connect. Hier geldt ongeveer hetzelfde principe als bij Bloglovin'. Het hangt allemaal af van je persoonlijke voorkeur. Ik volg blogs meestal via beiden omdat ik dan bij eventuele problemen nog altijd via de andere site de nieuwe blogposts kan checken. Het enige wat je bij Google Friend Connect moet doen is een Google-profiel aanmaken, maar dat doe je gewoon aan de hand van je bestaande emailadres. Verder hoef je enkel op 'Neem deel aan deze site' te klikken en je wordt op de hoogte gehouden van alle nieuwtjes.

The Belgian Beauty Review op Google Friend Connect:
Klik in de sidebar rechts op 'Neem deel aan deze site'. Blogger wilt het ledengadget geen twee keer op de pagina plaatsen..don't know why!

Verder zijn er natuurlijk ook de standaardvolgmogelijkheden zoals Facebook en Twitter. Ik post op beiden steeds een link wanneer ik een nieuwe artikel online heb. Ook kunnen jullie op die manier andere activiteiten bijhouden van TBBR waarover ik geen volledig artikel op mijn blog post.




twitterbutton.nl

Ik hoop dat ik jullie binnenkort zie staan tussen mijn volgers! Ik apprecieer namelijk elk van jullie en wil alvast de personen die mij nu reeds volgen vanuit het diepste van mijn hart bedanken! Zoals sommigen wel weten zullen mijn volgers ook regelmatig beloond worden met een winactie. De eerste zal plaatsvinden bij 50 volgers op Bloglovin' of GFC! De goodiebag staat alvast klaar..hier is een sneak peek om jullie al wat warm te maken =D


Benieuwd? Ik zou zeggen: follow me and spread the word!!! Jullie zijn de reden waarom ik zoveel van mijn blog hou.. Zonder jullie zou TBBR niet kunnen bestaan!

Liefs

Sofie

2 reacties:

Peggy Timmermans Visagie zei [Beantwoorden]

Ik volg je op Twitter! En ook op FB.

Sofie (thebelgianbeautyreview) zei [Beantwoorden]

@PeggyTimmermansVisagie same here! en volg j ook op Bloglovin ;-)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.