MAC Oktober 2011 Wishlist


Hey beauties

Zo veel MAC-collecties op zo een korte tijd zijn echt niet goed voor mijn portefeuille! Ook deze maand heb ik enkele producten op mijn wishlist staan. Hoewel ik niet zeker ben of ik ze deze keer effectief allemaal ga kopen. Deze maand kan ik bovendien ook enkele collecties overslaan, aangezien deze in de permanente lijn komen.

MAC Fall Colour Collection

Hoewel dit een grote collectie is, toch een korte wishlist: de twee MSF's! Het zijn twee repromotes uit vorige collecties die waarschijnlijk vrij snel uitverkocht zullen zijn. De eerste keer dat ze uitkwamen, hebben namelijk veel mensen spijt gehad wanneer ze er niet meer waren. Op ebay werden ze daardoor tegen dikke prijzen verkocht. Thank you dus aan MAC voor de repromote. Of ik echt op alletwee verliefd zal zijn, valt nog af te wachten. Maar om spijt te vermijden, ga ik toch voor beiden. Ik kan ze nog altijd in een blogsale verkopen als ze uiteindelijk toch niet mijn ding zijn.

Lightscapade







Porcelain Pink







Styledriven


Aangezien deze collectie permanent verkrijgbaar wordt, behoren de producten niet tot mijn wishlist van deze maand. Op termijn ga ik de producten wel zeker eens uitproberen, maar dit kan nog wel even wachten.

Art of Powder


Deze collectie bevat mijns inziens enkel collector-items. Aangezien ik mijn geld goed kan gebruiken, heb ik dan ook geen zin om geld uit te geven aan producten die te artistiek zijn om te verpesten door er met je borstel in te swirlen. Bovendien zijn de reviews op Temptalia niet echt denderend en lijken de items nogal overpriced. Ik pas dus ook voor deze collectie.

Seasonally Supreme


Er is meer dan een lipstick uit deze collectie die ik wil proberen maar omdat de lipsticks normaal gezien toch permanent worden, wil ik voorlopig maar één lipstick kopen en dan het liefst in een kleur die ik nog niet heb. Asian Flower, it is.



Posh Paradise


Hmm.. nog een fantastische collectie but a girl has got to make choices. Neem WISHlist deze maand dan ook maar niet te letterlijk want als ik alle dingen die ik zou willen opschrijf, dan zou het veel zijn. Spijtig genoeg laat een studentenportefeuille dat niet toe, dus heb ik mijn best moeten doen om het lijstje te limiteren. Ik heb gekozen voor een van de paint pots, namelijk Imaginary. Verder wil ik zeker de Mattene Lipstick in Deliciously Forbidden. Misschien neem ik nog wel iets mee, we'll see..





Matchmaster


Alweer een collectie die tot het permanente MAC-gamma zal behoren en dus niet op mijn oktober-wishlist staat. Ik wil de foundation wel in de toekomst eens uitproberen, ben er toch wel benieud naar!

Zo, dat was het beauties.. welke producten uit de collecties staan er op jullie wishlist???

xoxo

Sofie

2 reacties:

Elien zei [Beantwoorden]

Dat wordt een dure maand! Het zijn zo'n mooie producten :)

Eva M. zei [Beantwoorden]

Leuke wishlist ! Ik heb zelf Porcelain Pink en gebruik hem wel heel graag. Een van de nieuwe lipsticks staan ook op mijn wishlist maar ik ga even moeten passen. Gelukkig zijn ze permanent, dan hoef ik me niet te haasten ;-)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.