FOTD: Benefit Sunday Funday


Hi gorgeous!

Een tijd geleden liet ik jullie het fantastische Sunday Funday palette zien, een Limited Edition palette van Benefit. Het palette bevat bijna alles wat je nodig hebt om een complete look te maken. Zoals je kan zien is het een palette dat vooral aantrekkelijk is voor liefhebbers van een eerder nude look.



Ik heb alle producten, op twee oogschaduwen na, gebruikt. Het enige wat ik verder nog nodig had was concealer, foundation, poeder en mascara.

Concealer: Bobbi Brown Creamy Concealer Kit in Natural

Foundation: L'oréal True Match in Golden Beige

Poeder: Mac Mineralize Skinfinish Natural in Medium

Bronzer: Hoola (Sunday Funday)

Blush: Benetint (Sunday Funday)

Ogen: Pink Satin en Shimmering Bronze oogschaduw (de twee bovenste in het Sunday Funday palette), het bruine oogpotlood (Sunday Funday) en L'oréal Voluminous mascara in Carbon Black.

Lippen: Shimmering Rose lipgloss (Sunday Funday)

Zo.. dit is de finished look!





































Wat denken jullie van dit palette? Thumbs up of toch niet zo speciaal?

Kus

Sofie

9 reacties:

pimpernell zei [Beantwoorden]

Mooi en ziet er heel naturel uit!

Anoniem zei [Beantwoorden]

Hele mooie look !

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Ik vind het een hele mooie look, hier hou ik wel van. Gewone neutrale kleuren.
Liefs, xxx

*Daniëlle zei [Beantwoorden]

Dat ziet er mooi uit!

Anoniem zei [Beantwoorden]

Mooie look hoor, heel draagbaar.

Tessa zei [Beantwoorden]

Mooi neutraal palette voor door de week denk ik :) frisse kleurtjes

Anoniem zei [Beantwoorden]

Mooi en lekker naturel :)

Eva M. zei [Beantwoorden]

Heel mooi, erg neutraal. Ik zou de paarse kleur gebruiken in de buitenste ooghoek :-)

Ellen zei [Beantwoorden]

Ik vind het heel erg mooi.
Je staat wel met die looks.

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.