Shopsessed: Nars (o.a. lentecollectie)



Onlangs bestelde ik op HQhair.com enkele producten van Nars, waaronder twee van de lentecollectie. Vroeger was de verzending op HQhair gratis, maar enkele weken na mijn bestelling zag ik dat HQhair nu toch verzendingskosten aanrekent. Een beetje jammer, maar anderzijds zijn de verzendkosten nog steeds laag (£2.99). Bovendien verkoopt de site vele merken die in België en Nederland niet verkrijgbaar zijn, waardoor de verzendingskosten niet meer dan normaal zijn. Ik vrees trouwens dat de site zonder verzendingskosten aan te rekenen niet lang meer had kunnen bestaan ook daardoor kan ik vrede nemen met het feit dat de verzending niet langer gratis is.

Ik bestelde de blush (Gaiety) en het Velvet Gloss Lip Pencil (Mexican Rose) van de lentecollectie. Verder bestelde ik een cream blush in Flower Cactus en een Velvet Matte Lip Pencil in Sex Machine. Over deze twee laatste hoorde en las ik zeer veel positieve reviews. Ik vind het ook een interessant concept om een dikker lippenpotlood te gebruiken i.p.v. een lippenstift. En eerlijk gezegd, I like it! 


Gaiety -  Cactus Flower

Mexican Rose

Sex Machine
Hieronder zien jullie enkele swatches, maar eerlijk gezegd komen de kleuren door de belichting niet goed tot hun recht. Gaiety is een beetje een barbiepink met lichte lavendel-ondertonen. Cactus Flower is een zacht rood met subtiele gouden glitter die eens aangebracht verandert in shimmer. Sex Machine is een beetje een oudroze kleur met een 'my lips but better'-effect. Mexican Rose tenslotte, is een rood-roze kleur (feller dan   op de foto te zien is) met een mooie glans.  Normaal gezien zou ik niet voor zo'n kleur gaan, maar ik ben echt blij dat ik dit lippotlood kocht, de kleur staat me echt goed (al zeg ik het zelf :p).

Gaiety
Cactus Flower
Sex Machine -  Mexican Rose

Gaiety
Cactus Flower
Sex Machine -  Mexican Rose
Ik heb ondertussen op de site van Nars zelf (er was gratis verzending) al wat producten van de zomercollectie besteld. Die shoplog komt er binnenkort aan.

xoxo

Sofie

8 reacties:

Lisa zei [Beantwoorden]

Leuke productjes! Ik kende de site niet, hier ga ik ook eens op rondsnuffeln!

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Mexican Rose is heel erg mooi.
Liefs xxx

Amy zei [Beantwoorden]

Nu wil ik zelf Mexican Rose bestellen, erg mooi!

beauties zei [Beantwoorden]

cactus flower is mooi :)

Pimpernell zei [Beantwoorden]

Cactus Flower heeft mijn voorkeur!

PinkFairy zei [Beantwoorden]

hele mooie kleuren! ik moet eens ook op die site kijken, verzendkosten stellen idd niet veel voor.

Anoniem zei [Beantwoorden]

Mooie kleuren ! Cactus flower springt er echt uit qua kleur

Anoniem zei [Beantwoorden]

Leuke, Hoe kan je in die site betalen? En van waar komen die producten?

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.