Beautynews || Sigma Spa Brush Glove



Als er nu een ding is dat ik niet graag doe, dan is het wel mijn kwasten schoonmaken. Gelukkig blijft Sigma ons verbazen want door hun nieuwste tool, kan dit vervelend karweitje misschien nog leuk worden. Let me introduce to you: the Spa Brush Glove, uw partner in crime bij het wassen van je kwasten.


Alleen het uitzicht, maakt het volgens mij al leuker maar wat doet deze handschoen dan? Want in eerst instantie lijkt het allemaal wat 'gimmicky'. De handschoen heeft verschillende texturen die elk een ander doel hebben. Zo is er voor het wassen van de gezichtskwasten een grovere textuur voorzien dan voor die van de oogkwasten. De textuur zou er dan voor moeten zorgen dat de kwast grondiger en sneller schoon wordt.

Naast een hulp bij het eigenlijke wassen, is de handschoen ook voorzien van texturen voor het uitspoelen, deep-cleaning en het shapen.


Omdat ik nogal sceptisch stond t.o.v. het concept, ging ik op zoek naar wat reviews en vond de volgende bij één van mijn favo youtubers.


Aangezien het toch wel meer dan een gadget lijkt, overweeg ik om deze aan mijn wishlist toe te voegen. Juist spijtig van de prijs, want je betaalt er wel 39$ voor. De Sigma Spa Brush Glove is nu verkrijgbaar op de Sigma-website.

Zou jij deze Sigma Spa Glove aanschaffen?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.