Deauty Maart 2013


Yes ladies, de nieuwe box is binnen. Bij de vorige box kregen jullie wat geklaag mee over het feit dat er nog niet echt make-up (naast eyeliner en mascara) in de boxen had gezeten maar vandaag ben ik happy. Nee, niet omdat er nu wel make-up in de box zit maar omdat de inhoud van de box echt super is. Alé dat vind ik toch. 



De Deauty van deze maand bevat vier producten, waarvan drie producten van merken die we nog niet eerder in de Deauty-box zagen. Het vierde product is er eentje dat ik al een tijd wil proberen dus consider me a happy woman.


Het eerste item in de box van deze maand is het Revitalash serum, een expensive wimperserum dat de wimpers voller en langer zou maken. 


Het tweede item is er eentje van Babor, een merk waar ik nog niet veel van geprobeerd heb. Het is de Babor Khanya of Africa Revitalizing Body Lotion. Ook zit er een bon in deze Deauty waarmee je 10% korting krijgt op een Babor-product.


Nummer drie is de YSL Forever Youth Liberator. Deze crème is eigenlijk meer iets voor de rijpere vrouw maar goed men zegt dat je vanaf je vijfentwintigste toch anti-aging mag beginnen smeren. Binnen een jaar en een half is het zo ver, dus ik kan deze crème alvast uittesten.


Het laatste product is de Nude Magique BB Cream van L'oréal. Deze wil ik al lang eens uitproberen. 


Leuk om wat nieuwe merken in de Deauty-box te krijgen. Volgende keer make-up en ik zeg mijn abonnement nooit op! Oh en Deauty, bedankt voor de paaseitjes.. heel schattig extraatje.

Heb jij al een Deauty-abonnement?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.