Persevent || Nuxe Prodigieux Le Parfum


Deze week mocht ik naar de lancering van het parfum Nuxe Prodigieux. Een parfum gebaseerd op de heerlijke olie van Nuxe, dé Huile Prodigieuse. De term 'Prodigieux' is afgeleid van het Latijnse 'prodigiosus' wat 'wonderbaarlijk, buitengewoon, grote verwondering wekkend' betekent. 


Voor de creatie van deze geur heeft Nuxe Serge Majoullier ingeschakeld. Mister Majoullier is zeker niet de minste aangezien hij al samenwerkte met merken als Thierry Mugler en Giorgio Armani. Hij is ook dé meneer die verantwoordelijk is voor de geur van de Huile Prodigieuse. Hij omschrijft de geur als een sexy en zonnig parfum, de zee aan de horizon.


Nuxe Prodigieux Le Parfum bevat fruitige noten van bergamot, mandarijn en oranjebloesem. In het hart ruik je roos, gardenia en magnolia. De diepere noten zijn noten van vanille en kokosmelk. Echt een heerlijke mix, al zeg ik het zelf! 



Zij, die van de geur van de olie houden zullen zeker en vast weg zijn van het parfum. Serge Majoullier is erin geslaagd om de geur van de olie perfect om te zetten in een parfum. Ik vind de geur sensueel, vrouwelijk maar toch niet te zwaar. Je kan hem het hele jaar door dragen, maar mij doet hij vooral denken aan de zomer. Dit parfum doet me nog meer verlangen naar de zon!


In ieder geval een dikke merci aan Top Secret, Nuxe en Serge Majoullier voor het leuke event en de warme ontvangst. Ik heb er echt van genoten! En check deze superschattige Nuxe-cupcakes #yummy


Het Nuxe Prodigieux Le Parfum zal verkrijgbaar zijn vanaf eind april. Het parfum zal beschikbaar zijn in een flacon van 50ml voor de prijs van 49,90€.

Ken jij de geur van de Nuxe Huile Prodigieuse al? Like it?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.