Lush Pasen


Lush komt altijd met leuke dingen op de proppen en God, wat ben ik blij dat ik een bad heb. De dingen voor Pasen zien er alweer fantastisch uit. Ik moet binnenkort zeker eens een Lush binnenstappen!

The Bright Side bubble bar 7,95€

I love bubble bars, dus dit eerste product is meteen al mijn ding. Deze bubble bar bevat essentiële oliën van mandarijn, tangerine, bergamot en een vleugje citroen.



Easter Egg Hunt zeep 6,40€/100gr.

Een zeep met een parfum van sinaasappel, framboos, citroen en viooltjesblad. Ik weet al wat ik aan de paashaas moet vragen zé :p


Heñata bruisbal 7,95€

Een piñata voor in bad? yes please! In deze schattige kip vind je onder andere zeepvlokken en een mini-eitje, dat tevens ook een bruisbal is. De geur van de heñata is een mix van mandarijn, bergamot en tangerine.

Fluffy Egg Bruisbal 5,95€

Een paas-klassieker bij Lush is deze bruisbal met zijn zoete geur. Een aanrader voor zoetekauwen die wat minder calorietjes binnen willen nemen!

The Carrot herbruikbare bubble bar 8,95€

Deze wortel kan je vasthouden aan het groen bovenaan en ermee door je bad gaan. Daarna gewoon laten drogen en bij het volgende bad kan je hem opnieuw gebruiken. Deze 'Carrot' ruikt naar buchu, citroen en bergamot.

The Immaculate Eggception Bruisbal 12,95€

Deze bruisbal bestaan uit twee delen: het ei en een kuikentje (roze ei) of konijntje (geel ei), dat je binnenin vindt. De geuren van deze superleuke bruisbal zijn: pompelmoes, ylang-ylang en vanille.


Hoppy Easter 19,95€

In dit leuke cadeautje vind je de Fluffy Egg bruisbal en de The Carrot herbruikbare bruisbal.


Spring Tin 82,95€

Nog een leuk cadeau is deze Spring Tin. Hierin vind je: Avobath en Secret Garden bruisballen, The Carrot, Bright Side bubble bar, Happy Hippy douchegel, Sugar Scrub en Bohemian zeep.



Wat staat er op jouw wishlist?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.