Beautynews || Belgische Kiko-webshop


Jeeeeeeej! Het is zo ver! We hebben sinds gisteren officieel onze eigen Kiko-webshop! Dat wil zeggen dat we niet meer naar Frankrijk, Duitsland, ... moeten gaan om de fantastische Kiko-producten te kunnen kopen. Nee, gewoon naar de site gaan en bestellen maar.


Dat is dus meer dan goed nieuws voor alle lezers die na mijn shoplog van mijn trip naar Lille dachten "Damn, kon ik maar solden-shoppen bij Kiko". Op de site staan namelijk nog leuke koopjes! Ik had net bij Kiko geshopt maar intussen heb ik ook online een bestelling geplaatst. Ik? Shopverslaafd? Neeuuuuh!! Binnenkort dus meer over de service van de Kiko-website en nog een Kiko-shoplog.


Wie gaat een bestelling plaatsen?

xoxo

Sofie


Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.