Empties || Bioré, Maybelline, Le Petit Marseillais, L'occitane, ...


't Werd nog eens tijd om wat empties aan jullie te tonen. Ze stapelen zich zo snel op, die lege verpakkingen. Laten we er maar meteen invliegen, want 't zijn er toch wel wat deze keer.



Le Petit Marseillais Douchegel
De douchegels van Le Petit Marseillais zijn eigenlijk toch wel mijn favorieten. Ze ruiken stuk voor stuk heerlijk, schuimen goed  en drogen mijn huid niet uit. Wat kan je nog meer willen? De versie met witte perzik en nectarine, die je hierboven ziet, is mijn favoriete variant voor de zomer. De eerste emptie is al een echte aanrader!

Bioré Pore Unclogging Scrub
Dit is een gezichtsscrub die ik via Ebay bestelde nadat youtuber Hollyannaeree deze scrub als haar favoriet aanprees. Intussen is de verpakking en ook de formule lichtjes aangepast dus over die versie kan ik niets zeggen. De versie die ik probeerde was echter super. Allereerst: de geur is hemels, hij ruikt naar groene appels. Echt een zalige, verfrissende geur. De werking is ook top: de scrubdeeltjes zijn zeer zacht voor de huid waardoor dit een scrub is die dagelijks gebruikt kan worden. Ik merk ook echt een verschil in het aantal blackheads als ik deze scrub gebruik. Alweer een aanrader maar zoals ik zei bestelde ik deze via ebay dus hij is iets minder toegankelijk.

Inecto Pure Coconut Douchecrème
Een douchecrème met kokosgeur, niets meer niets minder. Best een lekkere geur maar ik merkte bijvoorbeeld niet dat hij mijn huid minder uitdroogde dan andere douchegels. Rebuy? Niet meteen, ik heb toch liever mijn douchegels van Le Petit Marseillais.

Dr. Van Der Hoog Fabulous Fruits masker
Hmm.. ik weet eigenlijk niet goed wat ik hierover moet vertellen. De geur was lekker maar het masker deed niets voor mijn huid. Geen rebuy dus!

Oral-B 3D White
Mijn favoriete tandpasta! Een lekkere smaak en hij maakt de tanden inderdaad witter. Geen dramatisch effect natuurlijk maar toen ik deze tandpasta begon te gebruiken kreeg ik meermaals de opmerking dat mijn tanden er witter uitzagen of dat ze heel mooi blonken. Een aanrader en zeker een rebuy!

Maybelline The Colossal Mascara
Geen slechte mascara maar zeker ook niet mijn favoriet. Hoewel hij wel extra volume en lengte gaf, zijn er genoeg mascara's die dit nog meer doen. Bovendien was de formule ook iets te nat naar mijn zin. Wanneer ik hem wat langer gebruikte, verbeterde dit aangezien de mascara stilaan opdroogt maar toch was ik niet onder de indruk. Dit is geen rebuy maar de Colossal Cat Eyes daarentegen wel.

L'occitane Verbena Cleansing Hand Wash
Een handzeep? Wat kan daar nu speciaal aan zijn. Awel, ik merkte echt dat deze mijn handen minder uitdroogde dan onze vorige handzepen. Oké dat waren er van huismerken (van Aldi of  Delhaize of ...) maar dan nog had ik niet gedacht dat ik een verschil zou merken. Verbena is trouwens een heerlijk verfrissende geur voor de zomer. We sluiten dus af met nog een aanrader!

Welke producten spreken jou het meest aan?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.