Online Games


Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar sinds ik een tablet heb, ben ik veranderd in een echte gamefreak. Het probleem is echter dat door al dat gamen mijn batterij vrij snel plat is. Ik ging daarom op zoek naar een alternatief. Daarbij kwam ik terecht op Leuke spellen.


Leuke spellen is dus een een website waar je tal van spelletjes gratis kan spelen. Bovenaan de site is er trouwens een mooie verdeling gemaakt van verschillende spel-categorieën zodat je heel snel bij jouw favorieten terecht komt. En nu we het toch over favorieten hebben, dit zijn de mijne:


1. Tetris: In dit spel moet je blokjes van verschillende vormen op de juiste manier in je speelveld zetten zodat je onderaan je scherm telkens een lijn wegspeelt. Hoe minder blokjes hoe beter!
2. Solitaire: Dit is een bekend kaartspel waarin je zo snel mogelijk 52 kaarten moet wegspelen.
3. Vierkante Gekte: In dit spel moet je op groepen blokjes van dezelfde kleur klikken om ze te laten verdwijnen
4. Zoek de verschillen: Deze kan je vast wel waarin je twee plaatjes ziet en vervolgens de verschillen moet opzoeken
5. Gravity Maze: In dit spel moet je proberen de bal vanaf de start naar de finish te leiden met behulp van de zwaartekracht.

I know, enkele klassiekers maar ze doen mij denken aan mijn kindertijd. Die goede ouwe GameBoy, 'k zal hem nooit vergeten. Nu, ik heb een zus van twaalf en zij was al een hele tijd aan het gamen online. Blijkbaar kende zij Leuke spellen al veel langer. Zij heeft ook vijf favoriete spelletjes uitgekozen:

1. Bediening 2
2. PacXon
3. Castle Restaurant
4. Restaurant Race
5. Pinguïn Diner 2

I guess she's going to work in a restaurant later on.. haha! Bijna allemaal restaurant-gerelateerde spelletjes maar volgens haar echte toppers.


Speel jij soms spelletjes online?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.