Persevent || P&G Timeless Beauty


Als de mensen van P&G een event organiseren, dan doen ze dat met alles erop en eraan. Zo ook het Timeless Beauty-event dat ik onlangs bijwoonde.


Je herkent haar misschien al op de foto, presentatrice van dienst was Virginie Claes. Virginie is ex-Miss België en Oral B-ambassadrice. Een heel vriendelijke madam en ze was zo mooi gekleed!


De eerste producten die aan ons werden geïntroduceerd waren van Pantene:  het Pantene Youth Protect 7-gamma. Vanaf je twintigste moet je meer aandacht schenken aan je huid en eigenlijk ook aan je haar. Het haar begint namelijk droger en pluiziger te worden en het verliest zijn glans. Ook begint de dichtheid van je haar af te nemen, wat met ouder te worden alleen maar verergert. 


Men is al jaren bezig met huidveroudering, maar haarveroudering wordt vaak vergeten. Om je haar toch jong en levendig te houden, komt Pantene met dit nieuwe gamma dat de 7 voordelen van jeugdig haar beschermt: sterkte, volume, glans, gladheid, hydratatie, herstel van zichtbare schade en veerkrachtige haarpunten. Het zijn producten die je haar helpen om haar jeugdigheid te bewaren. Ze zijn dus ideaal voor vrouwen die in de twintig of dertig zijn. Het gamma zal vanaf oktober 2013 verkrijgbaar zijn.

Maar Pantene wil niet enkel haarveroudering voorkomen, ze brengen ook producten die haarveroudering tegen gaan: Pantene Age Defy. Dit gamma is eerder geschikt voor vrouwen vanaf veertig jaar, die reeds last hebben van haarveroudering. De producten bevatten speciale anti-agingtechnologie voor het haar die ervoor zorgt dat het natuurlijke verouderingsproces wordt bijgestuurd en de bestaande haren dikker maakt (met als effect dat het lijkt alsof er 6500 meer haartjes zijn). Ook dit gamma zal vanaf oktober 2013 verkrijgbaar zijn.



Make-up, make-up, make-up! Max Factor was ook weer van de partij! Een product waarvan je waarschijnlijk al de reclame zag passeren op tv is de Max Factor Clump Defy Mascara. Een mascara die ervoor zou zorgen dat er een eindeloos volume wordt gecreëerd zonder risico op klontertjes (ongeacht het aantal laagjes). Dit maakt het ook een ideale mascara voor meiden die graag tijdens de dag mascara opnieuw aanbrengen. De mascara is nu verkrijgbaar in Black en Black waterproof (14,99€).



Maar een nieuwtje van Max Factor dat toch nog een tikkeltje meer exciting is, is de Wild collectie. De collectie bestaat uit drie verschillende producten: de Wild Shadow Pots (6 kleuren, 7,99€), de Wild Shadow Pencils (6 kleuren, 8,99€) en de Wild Mega Volume Mascara (verkrijgbaar in Black en Waterproof Black, 10,99€). Verkrijgbaar vanaf augustus 2013

Tijdens de Max Factor-workshop toonde Max Factor MUA, Alex Valverde, hoe we de producten kunnen gebruiken. Model van dienst was Lisa van Womenselegance. Bij elke Wild Shadow Pot hoort een Wild Shadow Pencil. Alex' tip: breng de oogschaduw aan over het gehele ooglid en trek de oogschaduw door richting het einde van de wenkbrauw (hoe dramatisch je dit doet, hangt af van jouw voorkeur). Breng de oogschaduw ook aan langs de onderste wimperlijn. Het oogschaduwpotlood gebruik je dan om de bovenste wimperlijn extra te accentueren en breng je aan op de waterlijn.



Jullie zagen al dat Virginie Claes op het event aanwezig was. Als ambassadrice van Oral-B toonde ze ons dan ook een nieuwigheid van het merk: de Oral-B Triumph Black 7000. Dit is een extra stijlvolle versie van het paradepaardje van Oral-B, de Triumph. Verder beschikt de vernieuwde versie over 5 nieuwe troeven: een hoogwaardige borstel, een extra poetsmethode voor de tong (bovenop de 5 oorspronkelijke), een nieuwe en verbeterde smart guide, 5 reserveborstels en een luxe-reisetui. Verkrijgbaar vanaf augustus 2013 voor 249,99€


Vidal Sassoon? Ik moet toegeven, ik had nog nooit van hem gehoord.maar blijkbaar veroorzaakte deze meneer 50 jaar geleden een ware revolutie in de mode- en beautywereld. Hij zorgde ervoor dat de kapsels van vrouwen heel makkelijk thuis in model konden worden gebracht, wat voorheen niet altijd het geval was. Om zijn succesverhaal te vieren, brengt Wella de Vidal Sassoon Pro Series op de markt. Het Vidal Sassoon-gamma bestaat uit 6 verschillende collecties: de Volume Collection, de Color Collection, de Repair Collection, de Frizz Control Collection, de Brilliance Collection en de Styling & Finishing Collection. Verkrijgbaar vanaf oktober 2013.


Op het event was de fantastische kapster Loredana Danese aanwezig. Ze toverde het haar van enkele beautyblogster in no time om in een kunstwerk.





Tot slot nog een nieuwtje van Olaz en Head&Shoulders. Olaz brengt een nieuwe dagcrème/serum uit: het Olaz Total Effects 2-in-1 Dagcrème & Serum Duo. A mouthfull waarmee je in één stap 7 tekenen van veroudering kan bestrijden. Verkrijgbaar vanaf 15 juli voor 19,99€.

Bij Head&Shoulders hebben ze een nieuwe geurtechnologie, de Scent Burst Technology, ontwikkelt waardoor je met de shampoos en conditioners van Head&Shoulders een high-definition geurervaring kan genieten. Deze technologie zorgt ervoor dat de topnoten veel krachtiger en intenser worden. Het hele gamma van Head&Shoulder wordt vernieuwd met deze Scent Burst Technology. Head&Shoulder brengt ook een 2-in-1 Apple Fresh (combinatie van shampoo en conditioner) en een Head&Shoulders Total Care shampoo (zuivert en verzorgt het haar en houdt de hoofdhuid in conditie zodat roos geen kans krijgt) op de markt. Al deze producten zijn vanaf oktober 2013 verkrijgbaar voor 4,99€.

Heel veel leuke nieuwigheden! Ik kan niet wachten om te beginnen met testen. Eerlijk gezegd ben ik het meest nieuwsgierig naar de nieuwe Pantene-producten. Haarveroudering.. ik had er nog nooit bij stil gestaan. Hope they work!

Welk nieuwtje vind jij het leukst??

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow by Email

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.