Review || Pupa City Safari


Pupa did it again, hun zomercollectie is echt prachtig! Dit is een van mijn favoriete collecties die ik tot nog toe van hen zag.



Het uitgangspunt voor deze collectie is een safari met een stedelijke ondertoon. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen met al die animal prints op de kleding. Nu de collectie bestaat uit vijf producten: de City Safari Cream Eyeshadow, de City Safari Automatic Liner, de Killer Kajal, de Glossy Lips en de Lasting Color nagellak. Vandaag toon ik jullie één van de Glossy Lips en één van de lakjes. 



Als één ding zeker is, dan is het wel dat dit de collectie van de pigmentatie is. OH MY! Ik was er echt van onder de indruk.


Zoals jullie zien, zijn de kleuren van de gloss en de nagellak bijna dezelfde. Heel leuk om een matchende look te doen. Bovendien is de koraalkleur echt een zomerkleurtje en staat hij zo mooi met een bruin kleurtje. Ik zal van start gaan met de nagellak. Ik had reeds Pupa-lakjes getest en was er altijd zeer tevreden van. Dat was nu niet anders. Het lakje dekte supergoed en lakte gelijkmatig. Ik deed twee laagjes maar één laagje was al bijna helemaal dekkend. Wat het kwastje betreft, ben ik ook tevreden: het is niet te dun, niet te dik. Het lakje blijft bovendien zonder problemen een dag of vier zitten zonder chipping.


Het glossje was ook van topkwaliteit! Die pigmentatie.. niet normaal, het is amper nog een gloss te noemen. Het lijkt wel een liquid lipstick. Met een heel klein beetje kom je al heel ver, ik breng een beetje aan op het midden van mijn lippen en dep dit dan verder uit over de rest van mijn lippen. De gloss blijft ook lang zitten en hij heeft een beetje een staining effect. Ook wanneer de glans weg is, zie je nog een beetje kleur. Dit maakt wel dat je een lippenbalsem nodig hebt eronder maar dat gebruik ik sowieso.


Twee topproducten dus, echte aanraders. Pupa blijft me maar verbazen. Vroeger besteedde ik niet zo veel aandacht aan het merk maar ik moet toegeven dat ik daar nu wel wat spijt van heb.

Wat denk jij van deze producten? Iets voor jou?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.