Shopsessed || Euralille: Sephora & Kiko


Onlangs ging ik met een goede vriendin van mij een dagje naar Lille. Op minder dan een uur stonden we daar, echt zalig! Kiko, Sephora.. ik was als een kind in een speelgoedwinkel. Bovendien was het net de eerste dag van de solden dus ons geluk kon helemaal niet meer op. 


In deze shoplog laat ik jullie mijn aankoopjes zien van Kiko en Sephora.


We zullen beginnen met Sephora. Ik kocht maar twee producten in de solden maar dankzij mijn Sephora lidkaart kreeg ik 20% korting. Mijn geluk kon niet op die dag hé!


Ik kocht 4 oogpotloden, een roll-on tegen puistjes, een kwast en een gezichtspoeder van Sephora. Verder kocht ik nog nagelstickers van L'oréal maar mijn beste aankoop was toch wel het Too Faced loves Sephora palette. Review and swatches coming soon!

Bij Kiko was 't dikke korting, dus ik heb me eens laten gaan. Er waren te veel mooie producten afgeprijsd!


Ik kocht twee handschoenen om self-tanner aan te brengen, twee kwasten, een liquid lipstick, twee blushes, een oogschaduw en zes lakjes. 

Ik ben zoooooooooo blij met mijn aankoopjes! Lille heeft echt een superleuk winkelcentrum. Oh, nog een snelle tip. Als je daar bent (of ergens anders in Frankrijk), ga ook eens de Carrefour binnen. Ik heb enkele yummy producten ontdekt die je bij ons niet kan kopen (meer daarover binnenkort!) en ze hebben ook een uitgebreider aanbod van Les Cosmétiques Design Paris. 

Ga jij soms in Lille shoppen??

xoxo

Sofie



Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.